וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי נפצע ובכה, קרסטאיץ': "שחקנים לא ניצלו את ההזדמנות שקיבלו"

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב מהיכולת במהלך ה-0:2 על יפו במשחק הראשון ברבע גמר. כוכב יפו שנפצע: "מקווה שזו לא הצולבת"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

מכבי תל אביב לא מאוד הרשימה, לא הבריקה, אך היא נמצאת בעמדה מצוינת לקראת העפלה לחצי גמר גביע המדינה אחרי שגברה בביתה 0:2 על מכבי קביליו יפו במשחק הראשון ברבע הגמר. מחזיקת הגביע נהנתה מצמד שערים של אילון אלמוג, שמרה על שער נקי במשחק הראשון של דניאל טננבאום העונה במסגרת מקומית, והשיגה יתרון שאמור להספיק לה לקראת הגומלין מול הסינדרלה מליגה א'.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ': "לא היה לנו מספיק קצב במשחק, לא שיחקנו טוב. הרבה שחקנים לא ניצלו את ההזדמנויות שלהם, ויהיו לי מספר שאלות לחלק מהשחקנים. שיחקנו ללא אנרגיות, ואני רק יכול לבקש סליחה מהאוהדים שלנו". על השחקנים החדשים שהצטרפו למכבי תל אביב בחלון: "אני עדיין לא יכול להגיד שום דבר על השחקנים החדשים, כשהם יחתמו - נדבר. אדוארדו גררו? זו הבעיה שלו, לא שלנו".

אילון אלמוג שכבש את שני השערים לזכות הצהובים: "שמח שלקחתי את ההזדמנות שקיבלתי בהרכב וכבשתי, מקווה שתהיה לזה המשכיות. כל משחק הוא קשה, אנחנו לא מזלזלים באף יריבה. לכל משחק, בין אם הוא באירופה או בליגה, אנחנו מתכוננים במאה אחוז".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' מול שחקן מכבי קביליו יפו ערן לוי. ברני ארדוב
"שחקנים לא ניצלו את ההזדמנויות שקיבלו". קרסטאיץ' עם דוידזאדה/ברני ארדוב

כוכב יפו ערן לוי התייחס לרגעי הפציעה: "הרגשתי דומה לפציעה שהייתה לפני 6-7 שנים במכבי נתניה, אז קרעתי את הצולבת. מקווה שזה לא זה, מי שצריך לבדוק אותי יבדוק. אני חי כדורגל, אני אוהב כדורגל, אני שומר על עצמי בצורה הכי טובה שיש. אני מרגיש טוב עם עצמי. איפה שאני נמצא זה המקום הכי טוב בשבילי וכאן אני צריך להיות". על המשחק: "הגענו למגרש שהוא היכל כדורגל מול קבוצה ביתית מולה אנחנו נחותים. נתנו קצת כבוד, אבל יש עוד משחק ואני תמיד מאמין, איתי או בלעדיי. אני לא כל הסגל, יפו זה לא ערן לוי. הכל יותר טוב מטוב. עכשיו צריך להתכונן למרמורק בליגה".

מאמן מכבי קביליו יפו איציק ברוך: "אנחנו עובדים עם השחקנים כל השבוע ונוצרה תקשורת מאוד טובה, יש שחקנים שנמצאים איתי שנה שנייה או שלישית. לבוא כקבוצה מליגה א' ולהיראות כך במחצית השנייה בהיכל כדורגל כזה, בהחלט מגיעות להם המחמאות. השחקנים שלנו קיבלו היום את הבמה מהמועדון הזה, שהוא מועדון גדול בעבר וגם בעתיד. הצלחנו להביא לכאן קרוב ל-3,000 איש. המטרה שלנו הייתה ונשארה לעלות ליגה. באנו לחוות את החוויה הזו ונשאר טעם גם למשחק הגומלין".

על ערן לוי: "אתם רואים אותו בימי שישי, אנחנו חווים אותו כל השבוע. הוא האבא של השחקנים, זו האישיות שלו. אין שחקנים כאלה, לא היה כזה למכבי יפו. הוא שחקן של פעם באיכויות ובתשוקה שלו, אני מאחל את התשוקה הזו לכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully