וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום מכריע לבית"ר ואבוקסיס. שחקנים מבקשים שחרור ברגע האחרון

3.2.2022 / 6:04

המאמן מחכה לתשובות בנוגע למצב הכלכלי ולסגל שיעמוד לרשותו ולא יחתום בקבוצה ללא ברכת הדרך מאלי אוחנה. ברקע מנסים במועדון לגשר בין חוגג לאוחנה כדי שהאחרון יאשר את המינוי, אבל שועה, דגני, רוטמן ואחרים מאבדים סבלנות: "ריסקו את המועדון"

אוהדי בית"ר ירושלים יורים זיקוק לעבר ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

1. 48 שעות בחיי בית"ר ירושלים: שלשום בערב יצאה ההודעה על הכסף שגויס, כולל העסקה עם אשדוד על זרגרי ושועה וה"דרך החדשה" אליה יוצאת הקבוצה. מיד לאחר מכן אלי אוחנה התקשר לשרון מימר ובישר לו כי יש כסף וגם ניתן יהיה לצרף 2-3 שחקנים ושיגיע בבוקר לבית וגן לחתום ולהעביר אימון.

מימר הגיע לבית וגן, חתם, ערך אסיפת שחקנים בה הספיק לומר להם "אם אני פה זה, אומר שאני מאמין בכם ובמטרה שלנו. עכשיו נדבר על הדשא", העביר אימון עם המון אנרגיות וכבר נכנס לנושא הטקטי וגרם להתעוררות ותחושה של משהו חדש באוויר. עוד לפני כן המאמן כבר דיבר עם דוידה פטרוצ'י מהפועל באר שבע ושכנע אותו להגיע לבירה, ויחד עם אוחנה נסגרו מול מכבי והפועל תל אביב ההשאלות של אדוארדו גררו ויואב הופמייסטר. שתי התל אביביות הבהירו שיחכו מספר שעות לפני חתימה, אבל אחרי שראו שבית"ר לא חוזרת אליהן, המשיכו הלאה והעבירו אותן לשתי היריבות של בית"ר במאבקי הירידה - מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים.

בזמן שהקבוצה באימון, הנאמן יצחק יונגר החליט לקיים שיחת ועידה עם העיתונאים בשעה 11 ולהסביר את כל המהלכים שנעשו עד להגעה לפיתרון הכלכלי. רבע שעה לפני השיחה התבשרו הכתבים כי יונגר עסוק והשיחה תידחה, וחצי שעה לאחר מכן יצאה ההודעה של מ.ס אשדוד שהעסקה מבחינתה מבוטלת.

בינתיים שחקנים החלו להתקשר ליונגר ולבקש תשובות. חלקם רצו שחרור מיידי, אך לא קיבלו. אחר הצהריים משה חוגג סגר עם ברק אברמוב שהוא מקבל את יוסי אבוקסיס עד לסיום העונה. לאבוקסיס נאמר שהמהלך נעשה בגיבוי של אלי אוחנה, אך מהר מאוד גם המאמן הבין מהתקשורת שהצעד המפתיע מתבצע מעל הראש של אוחנה, ולקח צעד אחורה. הפגישה שהייתה אמורה להתקיים אתמול נדחתה ואבוקסיס הבהיר שללא ברכת הדרך של אוחנה, הוא לא יאמן את הקבוצה.

במקביל, שרון מימר שממילא המתין לתשובות כדי שיוכלו לאשר את חוזהו, לצרף רכש ולהבטיח שהשחקנים יזכו לשכר, ראה את הכותרות על אבוקסיס והבין שלא משנה מה יקרה, בית"ר לא הקבוצה בשבילו כרגע. מימר הודיע לאוחנה שהוא בחוץ. לפחות הוא סיים את הקדנציה ללא הפסד ואולי יבוא להיפרד מהשחקנים. אם זה לא היה עצוב, אפשר היה לחייך.

שרון מימר, מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
קרקס. שרון מימר/ברני ארדוב

2. מה מכאן? אחרי שמימר ירד מהפרק, המסלול המקביל אפשרי. אוחנה רצה מאוד את אבוקסיס בקיץ, שוחח איתו, ניסה לסגור את התנאים, אבוקסיס אפילו פנה לאברמוב, שהתלונן לחוגג ופוצץ את העסקה האפשרית. עכשיו זה יכול לקרות, אבל כדי לתפור עסקה כזאת צריכה להתקיים שיחה או פגישה בין אוחנה לאבוקסיס ובין אוחנה לחוגג. חוגג טען אתמול שלא ידע שמימר חתם ובכלל העביר אימון. הקוראים מוזמנים לדרג את רמת האמינות, אבל לכולם ברור שהמטרה הייתה לעשות זאת על הראש של אוחנה. זה חלק מהכעס על כך שהאחרון לא מיישר קו יחד עם הביקור של אלי טביב בבית וגן.

גם בשעות מאוחרות אתמול ניסו מקורבים לאבוקסיס ואוחנה לארגן פגישה, כאשר אבוקסיס מבהיר לכולם שיקבל היום החלטה סופית. גם הוא עדיין מבקש לשמוע הבהרות לגבי הסגל, המשכורות והתנאים שיעמדו לרשותו, אך כל הצדדים העריכו את הסיכוי שיחתום כטובים.

לא בטוח שהתשובות שאבוקסיס יקבל יהיו אמינות. אף אחד בבית"ר לא אישר שנכנסו אתמול 3.5 מיליון שקל לחשבון, וגם אם הסכום ייכנס ההתאחדות והבקרה צריכים לבדוק את מקור הכסף. מעבר לכך, כל עוד לא יופקדו לפחות 8 מיליון שקל בחשבון יחד עם קיצוץ במשכורות של שחקנים, לא יאשרו לקבוצה להעביר אף שחקן נוסף בבקרת התקציבים, אלא אם קבוצה אחרת תממן את שכרו, כמו פטרוצ'י ובאר שבע או אורי דהן ומכבי חיפה. במקרה כזה, בית"ר תזדקק לכמה פילנתרופים.

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. אודי ציטיאט
הכיוון חיובי, הוייבים שליליים. אבוקסיס/אודי ציטיאט

3. ובתוך הכאוס יש גם שחקנים. לירן רוטמן רוצה לעבור למכבי נתניה, ירדן שועה כבר מתייאש ורוצה שימצאו לו קבוצה, ואוראל דגני מבקש תשובות כדי להבין אם הוא צריך למצוא קבוצה ברגע האחרון. שחקנים אתמול אחרי האימון: "אם היו מאפשרים לנו למצוא קבוצות, לא היו נשארים כאן אפילו חמישה שחקנים. האווירה כל כך שלילית, שכל אחד היה מוכן להפסיד כסף רק לא להישאר כאן. ריסקו את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully