וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד כל זכות ערכית ומוסרית: למה חוגג לא משחרר את בית"ר ירושלים?

2.2.2022 / 8:25

הפעולות שמשה חוגג מבצע במסגרת האינטרס שלו לשמור את בית"ר לעצמו כבר לא עובדות על אף אחד. טוב שגויסו הלוואות ואנשים יקבלו את שכרם, אך זה הדבר האחרון שמעניין את הבעלים. האופציות שנבדקות: פטרוצ'י, הופמייסטר וגררו. נדחה הערעור על העונש ללא קהל

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

1. כבר שבועות ארוכים הרצון של משה חוגג הוא שבית"ר ירושלים תשחרר חלק נכבד משחקני הסגל, אפילו אם זה אומר לעלות למגרש עם שחקני נוער - מה שיוביל לירידת ליגה כמעט ודאית. חוגג נחוש שהעסק יימנע מחדלות פירעון ויישאר חי, או כמו שאומרים בכירים בהתאחדות "הוא צריך אותו חי כדי להמשיך ולבצע את זממו".

כשחוגג הבין שאין בבית"ר מי שישתף איתו פעולה בעניין הזה, הוא עבר לשלב הבא, גיוס הלוואות. שמענו על הרבה מאוד הלוואות אפשריות בחודש האחרון, כמעט כולן היו ניסיונות עקרים. לא נרשם שום רצון אמיתי מהצד השני להיכנס לעסקה בו הוא יודע שהסיכויים שיראה כסף בחזרה לא קיים.

ואז הגיע העסקה אתמול. 9 מיליון שקל אמורים להיכנס לבית"ר ירושלים, 5.5 מיליון מג'קי בן זקן שיקבל אופציה לרכוש את הזכויות על אביאל זרגרי וירדן שועה בתום העונה. צריך להבין, בן זקן נותן לבית"ר הלוואה של 5.5 מיליון ש"ח ומקבל אופציה לרכוש את הזכויות, הוא יכול לא לממש אותה ולקבל את ההלוואה בחזרה, או שאם בעתיד תהיה עסקה טובה על שועה וזרגרי הוא יוכל להרוויח ממנה כלכלית. השת"פ בין חוגג לבן זקן ברור ואין אוהד אחד של בית"ר שמאמין שיש כאן עסקה נקיה או כזאת שנעשתה לטובת המועדון. וזו הבעיה הכי גדולה של חוגג.

שועה וזרגרי רותחים. השניים לא מוכנים שיעשו דבר כזה על גבם, בני משפחתם זועמים והם מתכוונים לפנות לאמצעים משפטיים כדי לבטל את שיעבוד הזכויות עליהם. בהתאחדות הסבירו כי כמה שזה מרגיש מעוות, העסקה כשרה ובית"ר תוכל להעביר אותה, היות ומדובר אך ורק בזכויות המכר עבור השניים.

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד עם משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
שועה וזרגרי רותחים מזעם על העסקה. חוגג ובן זקן/דני מרון

2. כעת בבית"ר יקוו לראות את הכספים נכנסים היום לחשבון הקבוצה, 3.5 מתוכם מאיש עסקים לא ידוע, אם קיים איש עסקים כזה. מעבר לכך, עד שלא ייכנס הכסף בית"ר לא תוכל להתחיל לקדם עניינים באופן רשמי. אוחנה כבר שוחח אתמול עם שרון מימר, ועם הכול יעבוד כמתוכנן, המאמן יגיע היום לבית וגן וימונה רשמית.

בית"ר הגיעה לסיכום עם הפועל באר שבע בנוגע להעברת דוידה פטרוצ'י והקבוצה מבירת הנגב תשתתף בשכרו. בבית וגן רוצים לצרף שחקן נוסף ונבדקות האופציות של יואב הופמייסטר מהפועל תל אביב ואדוארדו גררו ממכבי תל אביב. רועי גורדנה מסרב בשלב הזה לעזוב את באר שבע, אלא אם יקבל את מלוא חוזהו לשנה וחצי.

היום נדחה הערעור של הקבוצה על עונש אירוח של משחק ללא קהל. לפיכך הקבוצה תארח את הפועל נוף הגליל ביום ראשון מול יציעים ריקים.

עוד בוואלה!

רימון הלם הושלך לבניין של משה חוגג, זיקוקים פגעו בחלון של שגרירה

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של הבעלים משה חוגג. אודי ציטיאט
המחאה נגד הבעלים תלך ותגבר/אודי ציטיאט

3. הצעד הבא בבית"ר הוא פגישות עם השחקנים בניסיון לקצץ 25 אחוז משכרם. חלק גדול מהם לא יסכימו, חלק אחר יבקש שחרור ברגע האחרון. הבעיה הכי גדולה היא עם הקהל, שם כולם מרגישים מרומים ומתכוונים להגביר מחאה בכל פינה ולא לעזוב את חוגג. הבעלים איבד מזמן כל זכות ערכית ומוסרית להחזיק את בית"ר ירושלים, זה לא קשור לכתב האישום. חוגג לא יהיה הבעלים של בית"ר וגם הוא יודע את זה, עכשיו השאלה היא לאן יגיעו המחאות ובאיזה שלב הוא יישבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully