וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וושינגטון תיאלץ לוותר על אבדיה או האצ'ימורה כדי לצרף כוכב"

כשהעניין בסאבוניס מאינדיאנה עדיין על הפרק והוויזארדס מחפשים את החיזוק שישמח את ביל המתוסכל, בארה"ב טוענים כי הישראלי או היפני, אולי אפילו שניהם, יצטרכו לעבור כדי להנחית סופרסטאר

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון וויזארדס פתחה את העונה בצורה מרשימה, אבל מאז התדרדרה מצמרת החוף המזרחי לתחתית הטבלה ורצף ששת ההפסדים שעליו עומדת הקבוצה כעת מחזק את רצונו של הכוכב הבכיר, בראדלי ביל, לעבור ליעד חדש. כשנותרו שמונה ימים לטרייד דדליין, מי שעשוי למצוא את עצמו כלול בעסקה שאולי יבצעו הוויזארדס כדי לחזק את הסגל ולרצות את ביל, הוא דני אבדיה שכבר הוזכר לא אחת בין המועמדים לעזוב את בירת ארצות הברית.

לפי כתבה שפורסמה היום (רביעי) ב"אתלטיק", ביל מתוסכל מחוסר היכולת של קבוצתו לבנות סביבו סגל שיוכל לשאוף למאבק על האליפות, אבל בעיקר לא מאמין שהפרנצ'ייז עושה מספיק מאמצים כדי להפוך לכוח מוביל במזרח. עד היום הגארד היה נאמן למועדון שבחר בו בדראפט 2012, אבל בארצות הברית טוענים כי הוא מתחיל לשקול ברצינות את האופציה לעבור בטרייד, וכי על מנת למצוא את המתווה שישכנע את הסקורר להישאר, וושינגטון תיאלץ לוותר על אחד לפחות מבין אבדיה ורוי האצ'ימורה ואולי אפילו על שניהם.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
יועזב כדי לרצות את ביל? דני אבדיה/GettyImages, G Fiume

בכתבה צוין כי הוויזארדס מאמינים שהישראלי והיפני עוד יציגו בעתיד יכולת הרבה יותר גבוהה מזו שסיפקו עד כה, אלא שקבוצות אחרות לא צפויות לשחרר כוכב בקליבר גבוה אם לא יקבלו תמורתו כישרונות ברמה של האצ'ימורה ואבדיה, שניים שנבחרו במקום התשיעי בדראפט 2019 ו-2020 בהתאמה. כפי שכבר דווח, וושינגטון מעוניינת לבצע טרייד עבור דומנטאס סאבוניס, אבל אינדיאנה לא תסכים לשחרר את הליטאי מבלי שאחד הפורוורדים של הוויזארדס ייכלל בעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully