וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה על המשבר של הוויזארדס: "כל אחד צריך לעשות את העבודה שלו"

פורוורד וושינגטון נותר אופטימי: "אני מאמין, כבר היינו ראשונים במזרח". ביל ייעדר לפחות שני משחקים: "כולם צריכים לעלות מדרגה"

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון וויזארדס נמצאת בשיא השפל שלה העונה. הקבוצה שפתחה את העונה עם מאזן 3:10 בדרך למקום הראשון סופרת חמישה הפסדים רצופים, וכעת היא מדורגת במקום ה-11 במזרח שלא מוביל אפילו למשחקי הפלייאין. הערב (שני) הודיעה הקבוצה כי בראדלי ביל ייעדר לפחות משני המשחקים הקובים, בחוץ נגד מילווקי ופילדלפיה, בשל נקע בפרק כף ידו השמאלית.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
כולם צריכים לקחת צעד קדימה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

הפורוורד הישראלי של הוויזארדס, דני אבדיה, התייחס להיעדרות הכוכב במסיבת עיתונאים: "נחסר אותו ונקווה לקבל אותו בחזרה בהקדם האפשרי. כולם צריכים עכשיו לעלות מדרגה, להניע ולהזיז את הכדור". אבדיה נשאל מה וושינגטון תצטרך לשפר במשחקים נגד הבאקס והסיקסרס וענה: "התקשורת בהגנה והקצב בהתקפה".

כשנותרו עוד פחות משבועיים עד לסיום חלון הטריידים, ומצב הקבוצה מורכב, אבדיה ניסה לשמור על אופטימיות לקראת ההמשך: "אני מאמין בקבוצה כי היינו במקום הראשון במזרח בתחילת העונה. לקבוצות היה קשה מולנו. זה נמצא בנו ומחכה לצאת החוצה, זה עניין של זמן. אנחנו צריכים לסדר את הראש ושכל אחד יעשה את העבודה שלו".

אחרי שני משחקי החוץ המאתגרים, הוויזארדס, שנמצאים במאזן 26:23, יחזרו לעיר הבירה לרצף של חמישה משחקים ביתיים לא פשוטים מול פיניקס, מיאמי, ברוקלין, סקרמנטו ודטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully