וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון מעריכים: "רק אחד מבין אבדיה או האצ'ימורה יישאר אחרי הדדליין"

אנסלד ג'וניור מתכנן לקצר את הרוטציה, ובוושינגטון תוהים מי מבין הפורוורדים יעזוב בקרוב. בינתיים השמועות יוצאות משליטה, כולל פייק ניוז על עימות חריף בין אבדיה למאמן

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון מתכוננת לימים עמוסים של שמועות ודיווחים על טריידים אפשריים, לקראת מיני-מהפכה שמסתמנת בסגל. ב-10 בפברואר יינעל חלון הטריידים ב-NBA, ועד אז, לפי הערכות, הוויזארדס צפויים לעשות לפחות עסקה אחת כדי להיפטר מהעודפים המיותרים בסגל.

המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא אתמול מפרוטוקול הקורונה והספיק להעביר את האימון לקראת המשחק הערב מול בוסטון (22:30), דיבר בגלוי על הרצון לקצר את הרוטציה, ולסמן את הדרך החוצה לכמה שחקנים. "נהיה חייבים לחזור לרוטציה של תשעה-תשעה וחצי שחקנים. רק ככה השחקנים יוכלו לחזור לקצב", הסביר. הרוטציה הזו כוללת את שחקני החמישייה הקבועים וכן את רוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט, שחזרו למגרשים אחרי היעדרויות ממושכות ונכנסים לעניינים בהדרגה. "אין דרך אחרת לשלב אותם מלבד לתת להם דקות מדודות, עם מגבלה מסוימת", מסביר אנסלד ג'וניור.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
תחרות לא קלה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

בבלוג BulletsForever ניתחו אמש את תמונת המועמדים לטרייד בוושינגטון, וחילקו אותם לשלוש קבוצות: מונטרז הארל, ארון הולידיי, ראול נטו ודאוויס ברטאנס נכללו בקבוצת השחקנים שנמצאים על המדף מבחינת הוויזארדס, וכמעט בוודאות ייכללו בטרייד כזה או אחר; קייל קוזמה, ספנסר דינווידי, קנטביוס קולדוול פופ וקורי קיספרט, שמרכיבים קבוצה של שחקנים שלא צפויים לעבור בטרייד אלא בתרחיש יוצא דופן; ושחקנים שצפויים להיות חלק ממשא ומתן לטרייד על שחקן בכיר בליגה.

את הקבוצה השלישית מרכיבים תומאס בריאנט, רוי האצ'ימורה ודני אבדיה, שאמנם חזר לרוטציה בשני המשחקים האחרונים מאז שסופסל מול פילדלפיה, אבל מקומו בקבוצה עדיין רחוק מלהיות מובטח. בכתבה באתר BulletsForever ציינו ש"כדי להפוך את הוויזארדס לקבוצת פלייאוף, טומי שפרד יצטרך לבחור אחד מבין רוי האצ'ימורה או דני אבדיה. אחד מהם יישאר, והשני ישתלב בטרייד על תומאס בריאנט או מונטרז הארל".

כך או כך, השמועות בוושינגטון מתפשטות במהירות, גם אם הן פחות מבוססות. כך, למשל, אוהדי הוויזארדס פרסמו צילום מסך של רשימת המעקב של דומנטאס סאבוניס באינסטגרם, כשהם מציינים שהוא התחיל לעקוב לאחרונה אחרי מספר שחקנים של הקבוצה - כולל בראדלי ביל, רוי האצ'ימורה ואבדיה - "רמז" כביכול לטרייד שמתחיל להירקם על כוכב אינדיאנה, ועל השחקנים שלא אמורים להיכלל בו.

עוד בוואלה!

הברכה הפכה לקללה: וושינגטון "עמוקה מדי", אבדיה הבטיח את מקומו?

לכתבה המלאה

בסוף השבוע היה מי שהגדיל לעשות והפיץ בפייסבוק סיפור שקרי על עימות שהתרחש כביכול בין אבדיה למאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור, לעיני הצוות המקצועי ושאר השחקנים. לפי הפוסט השקרי שהופץ, "העימות בין אבדיה לאנסלד ג'וניור כמעט הפך לפיזי, ומאז דני הפך להיות מועמד לטרייד".

כתב הוויזארדס קווינטון מאיו, שהשמועות הגיעו עד אליו, נאלץ להדוף אותן וכתב: "כל הפוסטים על אבדיה שקריים. פייק ניוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully