וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד של באר שבע יגביר את המאמץ לחיזוק, פטרוצ'י מקשה

2.2.2022 / 7:03

ה-1:0 מול מכבי פ"ת בגביע יוביל לניסיון נוסף להנחית שחקן התקפה, באר שבע עשויה להקפיא את פטרוצ'י. אכזבה מהיכולת, למרות השינויים בהרכב: "בכל קומבינציה, זה היה צריך להיראות יותר טוב"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

ההפסד אמש (שלישי) למכבי פתח תקוה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה עשוי להוביל לכך שהפועל באר שבע תעשה היום מאמץ נוסף אחרון כדי להנחית עד מחר בבוקר שחקן התקפה נוסף לחיזוק הקבוצה עד סוף העונה. בשל ההתעקשות של לגיה ורשה על 400 אלף יורו תמורת ז'וזואה, העסקה לא תצא לפועל והפורטוגלי לא יחזור העונה למועדון. יחד עם זה יש לקבוצה עוד כמה מועמדים והיום עד הצהריים ייעשה סיעור מוחות נוסף בין כתלי הבית האדום כדי להחליט סופית אם להנחית שחקן מבין מה שהוצע לקבוצה עד כה.

דוד קלטינס, קשר הפועל באר שבע. קובי אליהו
השינויים בהרכב לא תירוץ. באר שבע/קובי אליהו

ההתמקדות היא כאמור בשחקן התקפה שיכול לשחק גם בכנף ומי שייגרע במקרה כזה מהסגל הוא דוידה פטרוצ'י. אלונה ברקת לא רוצה להקפיא את הקשר אלא למצוא לו קבוצה והוא לא משתף עד כה פעולה בכל מה שקשור למעבר למדינה אחרת. פטרוצ'י רצה לעבור בהשאלה למ.ס. אשדוד אבל בקבוצה של ג'קי בן זקן לא מתלהבים להביא אותו וסירבו לפנייה של הפועל באר שבע. אם יימצא היום שחקן התקפה שאפשר להטיס לארץ ולסגור עסקה, הפועל באר שבע תלך להקפאת פטרוצ'י אף שכאמור מדובר במוצא שהיא לא רצתה.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. קובי אליהו
יצטרך להתפשר? לוי/קובי אליהו

בתוך כך, בקבוצה הצטערו מאוד אמש על ההפסד למכבי פתח תקוה ודיברו על האכזבה מהצורה בה הופיעה הפועל באר שבע למשחק. "יכול להיות שלא היינו צריכים לעשות כל כך הרבה שינויים בהרכב, אבל בשורה התחתונה כל מי שפתח כבר שיחק העונה לא מעט ולכן בכל קומבינציה של הרכב היה צריך להיראות יותר טוב", הבהיר אמש בכיר בקבוצה. שחקן בבאר שבע ניסה להרגיע: "המשחק החשוב שלנו הוא מול מכבי נתניה בליגה. יש לנו גומלין בגביע בעוד חודש ונדע לנצח אותם ולעלות לחצי הגמר. בטרנר הדברים יהיו אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully