וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורג'ה יובאנוביץ' יחתום תוך יממה במכבי תל אביב

בסרביה טוענים כי הצהובים ישלמו כמיליון יורו עבור החלוץ המשחק בצ'וקאריצ'קי. כבש 11 שערים ב-15 הופעות בליגה הסרבית

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

בסרביה מדווחים הערב (שלישי) כי החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ' קרוב לסיכום במכבי תל אביב. הסרבי שמשחק כרגע בצ'וקאריצ'קי מהליגה הסרבית צפוי לחתום תוך 24 שעות בקבוצה של מלאדן קרסטאיץ', שאמורה לשלם עליו יותר ממיליון יורו. החלוץ בן ה-22 כבש העונה 11 שערים ב-15 הופעות בליגה ונמצא במקום השלישי בטבלת כובשי השערים.

על פי הדיווח, לאור נתוניו הנהדרים של יובאנוביץ' מאז ששב לליגה הסרבית, הביעו בו עניין מספר קבוצות בליגות בכירות יותר. השחקן קיבל הצעה ממארסיי בתחילת חלון ההעברות של ינואר, כאשר בנוסף בסרביה טענו כי הייתה התעניינות גם ממועדונים בארה"ב ופולין, אך בסופו של דבר כלום לא הבשיל לכדי משהו קונקרטי. מועד חלון העברות ברוב הליגות באירופה כבר תם, כאשר בישראל נותרו עוד יומיים להחתמת שחקנים, אבל למכבי תל אביב יש רק עד מחר בחצות להשלים את רישום הסגל לקונפרנס ליג.

יובאנוביץ' החל בגיל 17 את הקריירה שלו בקבוצה הבוגרת של פרטיזן בלגרד, במדיה ערך 21 הופעות וכבש ארבעה שערים. בגיל 19 יצא לשחק בלוקרן הבלגית, כאשר עונה לאחר מכן עבר לקאדיס, ממנה הושאל לקרטחנה. ב-2021 חתם בצ'וקאריצ'קי.

צפו בביצועיו של יובאנוביץ'

כזכור, מכבי תל אביב נפרדה מהבלם לואיס הרננדס שחתם בקאדיס, כך שיש לה כרגע מקום לזר אחד. אם הצהובים יצרפו גם שחקן כנף כפי שהם מקווים לעשות עד תום החלון, ישוחרר זר נוסף ומכבי נתניה מקווה שזה יהיה אדוארדו גררו, אותו היא מעוניינת לצרף.

נתניה ויתרה על האופציה של הבאת חלוץ זר מחו"ל לאחר שהשחקנים המבוקשים לא הסכימו לבוא לישראל, כך שכרגע מבחינתם גררו הוא המועמד המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully