וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו במומנטום טוב", אבוקסיס: "אנחנו בכושר נורא"

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 15:52

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:1 על בני יהודה, שהודיעה על החתמתו של בן רייכרט. אבוקסיס על הקהל: "לא מגיב"

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חיפה ניצחה הערב (שלישי) 0:1 את בני יהודה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע. האדומים נהנו משער על חנן ממן בדקה ה-67 ועברו להילוך ראשון, אבל גם זה הספיק להם כדי להשיג מקדמה לקראת הגומלין בעוד חודש.

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר: "לא משחק גדול, משחק גביע טיפוסי. הדבר הכי חשוב זה לעבור שלב. שיחקנו נגד קבוצה טובה שהדיחה את הפועל תל אביב. עשינו את מה שצריך ועכשיו צריך להתכונן להפועל חדרה בליגה. כדורגל זה עניין של מומנטום. לפעמים מפסידים ברצף וצריך לגרום לדברים להשתנות. עכשיו אנחנו במומנטום טוב ואני מקווה שנדע לשמור על זה. חנן ממן נכנס לכושר, נכנס לזון. הוא שיחק טוב וגם בהגנה הוא טוב לאחרונה. כל המספרים שלו טובים בחודש האחרון".

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה עם יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. אודי ציטיאט
אחד גם יצא מבסוט, השני פחות. אבוקסיס ואלישע לוי/אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס היה מתוסכל ואמר: "כשהייתה ההגרלה היינו במומנטום טוב בליגה והפועל חיפה לא ועכשיו זה התהפך. אנחנו בחודש נורא. היום לא היה כזה נורא המשחק. בשליש האחרון שיחקנו יוצא מן הכלל. לא היינו מספיק מדויקים. לא היה משחק חד צדדי. נגד הפועל תל אביב היינו בתקופה אחרת ועכשיו אנחנו בחודש נורא. ראו את הכושר הטוב של הפועל חיפה, אבל זה לא היה משחק חד צדדי. לא הגענו להרבה מצבים, אבל היינו צריכים לכבוש לפחות שער אחד".

על החילוף המוקדם של אלירן עטר אמר: "שיקולים מקצועיים ויש עומס של משחקים. אני לא רוצה לדבר על החילופים, עשינו חילוף וזהו. עזבו, זה לא נושא לשיחה שהוא לא חזר אל הספסל. מי שצריך לטפל בזה יטפל בזה. יש עוד זמן עד הגומלין מול הפועל חיפה, יש לנו עוד הרבה משחקי ליגה בהם אנחנו צריכים לחזור לכושר. אם נחזור לכושר טוב הגומלין יהיה אפשרי". לגבי הקריאות שיתפטר אמר אבוקסיס: "לא רוצה להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully