וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג טוען שהשיג הלוואה, אף אחד בבית"ר ירושלים לא מאמין לו

1.2.2022 / 18:01

הכאוס ממשיך לחגוג בקבוצה מהבירה. דגני, רוטמן, שועה וקריאף פנו אל ההנהלה כדי להבין אם ישולמו משכורות ולא קיבלו תשובות. המועדון הוציא הודעה: "התקבלו הלוואות כדי לסגור את העונה כמו שצריך"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

בבית"ר ירושלים הכאוס ממשיך לחגוג. הבעלים מתעסק בספינים, מאמן אין, השחקנים והעובדים דורשים תשובות וחוששים להישאר ללא משכורת.

שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הכאוס ממשיך. שחקני בית"ר/מאור אלקסלסי

בפעם המי יודע כמה, חוגג רמז לאנשי המועדון כי הוא קרוב לסגירה של הלוואה, אך אף אחד לא מאמין לו וכולם משוכנעים שמורחים אותם ומושכים את הזמן. השחקנים שוחחו היום (שלישי) בחדר ההלבשה ורצו לקבל תשובות. אוראל דגני, לירן רוטמן, אופיר קריאף וירדן שועה פנו לראשי המועדון להבין האם יהיו משכורות בהמשך העונה, אך לא קיבלו תשובות.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אוחנה הבהיר שהוא לא משחרר יותר שחקנים, אבל אם לא נישאר ולא ישולמו משכורות בזמן, כמה ימים אחרי תראו כאן שביתה, מי שחושב שאנחנו פראיירים טועה". שחקנים באו בטענות קשות לבקרת התקציבים ואמרו: "יבוא הרגע שהם ייתבעו ובענק, זה הפקרות מה שהם עושים, ארבעה חודשים זה באוויר, איך הם אפשרו את בית הזונות הזה?".

שחקני בית"ר ירושלים ירדן שועה, אביאל זרגרי מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אשדוד תקבל את האופציה לרכוש אותו ואת שועה. זרגרי/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים הודיעה הערב כי נמצא פתרון לבעיות הכלכליות של המועדון. "בימים האחרונים בהובלת הנאמן יצחק יונגר נעשו ניסיונות רבים על ידי כל הגורמים למצוא דרך לשלם את המשכורות עד לסיום העונה. כאשר כל הגורמים מודעים למצב הקשה בו נמצאים השחקנים ועובדי המועדון. לשמחתנו, הצליח המועדון לסכם על הלוואות מגורמים שונים, אשר ילוו למועדון את הסכומים הדרושים, בעזרתם נוכל לסיים את העונה. כמו כן, ניתנה לאחד המלווים האפשרות לאתר רוכש לקבוצה, ובלבד שקהל האוהדים ישוב לתמוך בקבוצה וייפסקו ההפגנות וגילויי הגזענות והאלימות".

בהודעה יש גם התייחסות לאפשרות של מ.ס. אשדוד לגבי הזכויות של אביאל זרגרי וירדן שועה: "בנוסף ניתנה אופציה לרכוש את זכויותיה של בית"ר בשחקנים אביאל זרגרי וירדן שועה בתמורה ל-5.5 מיליון שקל. בנוסף יש לציין כי משה חוגג הסכים להעביר את המועדון בלא תמורה לכל איש עסקים בעל שיעור קומה שיתחייב לשלם את כלל החובות וההתחייבויות של המועדון ולהסכים סכומים משמעותיים בתשתיות ובמועדון עצמו כמו שעשה חוגג עצמו בהשקעה של למעלה מ-120 מיליון שקל. תודה מיוחדת לשר האוצר ואוהד הקבוצה, אביגדור ליברמן, אשר בלעדיו זה לא היה קורה".

לטענת חוגג ייכנסו לחשבון בית"ר ירושלים תשעה מיליון שקלים. אם הכסף יעבור, שרון מימר צפוי להתמנות למאמן והקבוצה תנסה להחתים שחקן או שניים. דוידה פטרוצ'י מהפועל באר שבע על הפרק, כמו גם מיקי סירושטיין.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של הבעלים משה חוגג. אודי ציטיאט
יגבירו את ההפגנות נגד חוגג ושאר מעורבים. אוהדי בית"ר/אודי ציטיאט

גם אוהדי בית"ר ירושלים לא התרשמו מהודעת המועדון וארגון "שער האריות" הודיע: "הגיע הזמן שמישהו יתעורר ויתחיל לעשות סדר בפארסה סביב בית"ר, ההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים צריכים לבחון את ההלוואה שמפורסם כי נתנה לבית"ר ב-17 עיניים. יש לבדוק מי הגורם הממן? למה הגורם איננו מפורסם? מה האינטרסים שלו? לבדוק את הסכם ההלוואה עם אותו גורם? לבדוק האם לחוגג במצבו יש זכות להגדיל את סך ההתחייבויות של המועדון? לבדוק את כל מערכת האינטרסים של הלוואה כזו? לבדוק איך ייתכן שיש גורם שמוכן להלוות כספים לחברה אשר מועדת לחדלות פירעון?

"לא נצפה בביתר ירושלים מובאת לקבורה ללא מלחמה", המשיכו בארגון, "קיבלנו החלטה להגביר את ההפגנות, נפגין בכל מקום שיאפשר החוק, אם החוק לא מחייב הודעה מוקדמת לא נודיע! ונגיע בהפתעה. כל מי שקשור בדרך כלשהי, כל מי שנותן הלוואה, כל מי ששותף לקומבינות, כל מי שקשור למשה חוגג (כולם) וכל מי שנותן יד ידע שאנחנו מגיעים להפגין. ההפגנות יעשו במסגרת החוק בליווי עורכי דין ואישורים מתאימים. מ ל ח מ ה !".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully