וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין חוגג לאוחנה: "הוא כועס על אנשים שאכפת להם מבית"ר"

31.1.2022 / 20:13

לפי גורמים במועדון, אוחנה וברוש התנגדו למהלכים שרוצה לבצע הבעלים: "אם זה היה תלוי בו היינו משחררים 15 שחקנים ועולים עם הנוער". הקבוצה מנסה לגייס הלוואה ממוזיאון הסובלנות

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

מתיחות בבית"ר ירושלים בין הבעלים משה חוגג להנהלת המועדון, בראשות אלי אוחנה. הבעלים אמנם מינה את יצחק יונגר לנאמן, אך טוען כי ההנהלה אינה מתיישרת עם המהלכים אותם הוא רוצה לבצע לשם הבראתו הכלכלית של המועדון.

גורמים במועדון מספרים על מספר ישיבות זום, בהם אוחנה ומוני ברוש התנגדו למהלכים שרצה הבעלים לבצע בנוגע לקיצוצים, שחרור שחקנים ופעולות נוספות. גורם בבית"ר מסר: "אם זה היה תלוי בחוגג כבר היינו משחררים 15 שחקנים ועולים עם הנוער, הוא כועס על אנשים כי אכפת להם מבית"ר, זה בלתי נתפס".

במקביל, מוזיאון הסובלנות בירושלים עשוי להלוות לבית"ר סכום של כ-2.2 מיליון דולר, הלוואה שתסייע לבית"ר לסיים את העונה. המגעים הם בסיוע ראש עיריית ירושלים, משה ליאון. ממוזיאון הסובלנות נמסר כי "לא מעט גורמים מנסים לסייע לבית"ר, גם איתנו בדקו אפשרויות שונות אך כרגע אנחנו מתמקדים בפעולות ערכיות וחינוכיות וחושבים גם על פיתוח פעילויות דרך הספורט, אך לא דרך מתן הלוואות".

במועדון ממתינים לתשובות מיונגר על מנת לקבל תמונה בנוגע לסגל השחקנים והאפשרויות שיעמדו לרשותו של המאמן הבא, לפני שמסכמים את כל הפרטים עם שרון מימר, ששוחח עם אוחנה, הביע את נכונותו להגיע אך ביקש הבהרות בנוגע לתמונת הסגל. אם תתקבל עד מחר הלוואה בסך של לפחות 7 מיליון שקל, בבית"ר ינסו להחתים ברגע האחרון שחקן או שניים זולים, או כאלה שקבוצותיהם ישתתפו בשכרם.

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. דני מרון
מתיחות עם חוגג. אוחנה/דני מרון

בית"ר ירושלים המדורגת במקום ה-11 בטבלה תארח במחזור הבא את הפועל נוף הגליל, שגם במאזנה 17 נקודות בתום 20 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully