וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה ייגמר בהנפה? סנגל עלתה לגמר אליפות אפריקה

סגנית האלופה שבה למעמד הגמר עם 1:3 על בורקינה פאסו למרות שני פנדלים שנפסלו לה במחצית הראשונה. מאנה כבש, בישל והשתווה למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים

העולה הראשונה לגמר אליפות אפריקה נקבעה הערב (רביעי), כאשר אחת הנבחרות החזקות באליפות, סנגל, עמדה בציפיות והבטיחה את מקומה בקרב על התואר עם 1:3 על בורקינה פאסו המפתיעה בחצי הגמר. כעת היא תמתין לראות האם יריבתה בגמר תהיה המארחת קמרון או שמא מצרים של מוחמד סלאח, שעשוי לפגוש לקרב פיקנטי את חברו מליברפול, סאדיו מאנה.

סאדיו מאנה, שחקן נבחרת סנגל. רויטרס
רשם גם היסטוריה פרטית. מאנה חוגג/רויטרס

המחצית הראשונה הייתה ללא שערים, אך היא הייתה סוערת במיוחד. שוערה של בורקינה פאסו, הרבה קופי, נאלץ לפנות את מקומו על אלונקה לאחר שנפצע כבר בדקה ה-30, כאשר עוד לפני ההפסקה השופט החליט לפסול שני פנדלים לטובת סנגל לאחר בדיקות ב-VAR.

עבדו דיאלו מפריז סן ז'רמן הבקיע את השער הראשון בדקה ה-70, חברו לקבוצה ולנבחרת אידריסה גיי נהנה מבישול של סאדיו מאנה והכפיל בדקה ה-76. איבראהים בלאטי טורה הלחיץ מעט את הנבחרת של אליו סיסה עם שער מצמק בדקה ה-82, אך מאנה סגר סיפור בדקה ה-87, והשתווה להנרי קמארה כמלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם כיבושו ה-29 במדים הלאומיים. עבור סנגל מדובר בגמר שלישי בהיסטוריה ושני ברציפות, ואחרי ה-1:0 לאלג'יריה ב-2019, הפעם הם יקוו להניף את הגביע לראשונה אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully