וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה זועמת על דמבלה, ולאחוביץ' החייה את התקוות ביובנטוס

אחרי סגירת החלון, הקטלאנים שוקלים להתיר את חוזהו של הצרפתי, התקשורת סקפטית לגבי אובמיאנג. באיטליה החמיאו לביאנקונרי על המהלכים בינואר, מנצ'סטר סיטי האריכה את חוזהו של קאנסלו

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

בדומה למה שקרה בסוף אוגוסט האחרון, גם חלון ההעברות של החורף הסתיים בדרמה גדולה עבור ברצלונה, שניסתה גם הפעם להיפטר משחקן צרפתי. כזכור, בקיץ היה זה אנטואן גריזמן שנשלח בחזרה לאתלטיקו מדריד, ואמש (שני) הקטלאנים קיוו למצוא קבוצה שתקלוט את עוסמאן דמבלה הסורר. הדבר אמנם לא הסתייע ושחקן הכנף נשאר בקבוצה, אבל עסקה שכן יצאה לפועל היא זו שבמסגרתה הצטרף פייר אמריק אובמיאנג, כאשר חלוצה של ארסנל חתם בשעות הקטנות של הלילה לאחר שהושג סיכום עם הלונדונים.

אובמיאנג, שאיבד את סרט הקפטן והפך למנודה בארסנל בעקבות עבירת משמעת, הסכים לוותר על חלק ניכר משכרו כדי שהמעבר ייצא לפועל וחסך לתותחנים כ-25 מיליון ליש"ט, כך לפי הערכות באנגליה. הגאבוני התיר את החוזה שאמור היה להסתיים בעוד 18 חודשים ומגיע לקטלוניה בהשאלה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. SNS Group, GettyImages
ויתר על הרבה כסף כדי לעבור לברצלונה. אובמיאנג/GettyImages, SNS Group

ב"מונדו דפורטיבו" ניתחו את היתרונות והחסרונות של החלוץ בן ה-32 וציינו שתומאס טוכל, מאמנו בימי בורוסיה דורטמונד, סיפר כי אובמיאנג נחשב למאחר סדרתי. "בבונדסליגה ובפרמיירליג הוא עשה הבדל בזכות המהירות והיעילות מול השער", נכתב בספרד, אך מיד לאחר מכן באה הסתייגות: "כיום הוא יותר מתקשה להניע ובבארסה לא יהיו לו שטחים מול ההגנות הצפופות". אגב, בתקשורת הקטלאנית הזכירו שאובמיאנג "הפר" הבטחה שלדבריו הוא נתן פעם לסבא שלו: שיום אחד הוא ישחק בריאל מדריד. הגאבוני סיפר על כך אחרי אחד המשחקים שלו נגד הבלאנקוס במדי בורוסיה דורטמונד.

באשר לדמבלה, נטען כי במועדון זועמים על הצרפתי ואף שוקלים לפעול להתרת חוזהו, כך שלא יצטרכו יותר לראות אותו בחדר ההלבשה עד שיעבור בחינם בקיץ.

עוד בוואלה!

אלברס בסיטי, זקאריה ביובנטוס, אובמיאנג בברצלונה, דמבלה נשאר

לכתבה המלאה
דושאן ולאחוביץ' מצטרף ליובנטוס. אתר יובנטוס, אתר רשמי
הצית מחדש את התקוות ביובנטוס. ולאחוביץ'/אתר רשמי, אתר יובנטוס

עוד קבוצה שהייתה פעילה בחלון ההעברות היא יובנטוס, שהחתימה את דושאן ולאחוביץ' ודניס זקאריה, בנוסף לפדריקו גאטי שיגיע בקיץ, כאשר במקביל רודריגו בנטנקור ודיאן קולוסבסקי נשלחו לטוטנהאם. באיטליה הכתירו את הגברת הזקנה ל"מלכת החלון" והכריזו שצירופו של החלוץ הסרבי "מצית מחדש את התקוות" בקבוצה של מסימיליאנו אלגרי.

גם מנצ'סטר סיטי מצאה את החלוץ שחיפשה מאז הפרידה מסרחיו אגוארו והודיעה על החתמתו של חוליאן אלברס, אם כי הכוכב העולה מריבר פלייט יגיע רק בעונה הבאה. היום בישרו התכולים על מהלך משמעותי נוסף: המגן הפורטוגלי ז'ואאו קאנסלו האריך את חוזהו במועדון עד יוני 2027. העונה, קאנסלו מוביל את הקבוצה בליגת האלופות ביירוטי מסירות, תיקולים מוצלחים, מעורבים בשערים ובישולים.

קבוצה אנגלית נוספת שהייתה מאוד פעילה ביום האחרון של החלון היא אברטון, שמלבד מינויו של פרנק למפארד למאמנה, החתימה את דוני ואן דה בייק ודלה עלי. האחרון הגיב למעבר מטוטנהאם ואמר ל"סקיי": "אני נרגש מההזדמנות הזו. כבר היו לי שיחות טובות עם למפארד, אני בטוח שנעשה דברים גדולים ביחד. אני רק רוצה להיות מאושר מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully