וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברס בסיטי, זקאריה ביובנטוס, אובמיאנג בברצלונה, דמבלה נשאר

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 1:14

יום אחרון לחלון: ואן דה בייק ודלה עלי באברטון, כריסטיאן אריקסן בברנטפורד, טוטנהאם וניוקאסל ריעננו את הסגל, סיטי השלימה עסקה גדולה, אכזבה לליברפול. כל העדכונים

תקציר: אוניון סן סילואז' - אנדרלכט 0:1/ספורט1

אנגליה

* מאמן חדש ומוכר לאברטון: אחרי הפיטורים של רפא בניטס ופתיחת העונה הכושלת, הקבוצה מליברפול הודיעה על מינויו של פרנק למפארד, שחתם לשנתיים וחצי. למפארד ינסה לשקם את הקריירה אחרי שנכשל בצ'לסי.

* מאט טארגט הושאל מאסטון וילה לניוקאסל עד תום העונה. לא פורסם שום דבר לגבי אפשרות רכישה.

* ניוקאסל החתימה גם את דן ברן, שעבר מברייטון תמורת 13 מיליון ליש"ט, והבלם יחזק את החלק האחורי של אדי האו.

* דלה עלי עובר לאברטון. הקשר מגיע מטוטנהאם בהעברה חופשית לעת עתה, אבל - אברטון תשלם 12 מיליון ליש"ט אחרי 12 משחקים, ותוסיף בונוסים לעונה הבאה. הסכום עלול להגיע עד 35-40 מיליון ליש"ט, בהתאם לסטטיסטיקה אישית של עלי והישגי הקבוצה.

* ברייטון רכשה את חלוץ אוניון סנט ז'ילואה דניז אונדב הגרמני/טורקי תמורת 7 מיליון יורו.

* הקשר ההולנדי דוני ואן דה בייק עבר ממנצ'סטר יונייטד בהשאלה לאברטון: "הייתה לי פגישה עם המאמן, יש לנו ראייה דומה על כדורגל, והייתה לזה השפעה על ההחלטה שלי".

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמת חוליאן אלברס מריבר פלייט. הכישרון הארגנטינאי חתם על חוזה לחמש שנים וחצי, ויישאר בהשאלה בקבוצת נעוריו לפחות עד יולי. השבוע אמר נשיא ריבר כי ההשאלה היא עד ה-7.7, כאשר קבוצתו תוכל להאריך את ההשאלה אם היא עדיין תהיה בגביע הליברטדורס.

* עכשיו זה רשמי: כריסטיאן אריקסן חוזר לשחק כדורגל. הקשר הדני שהתמוטט במשחק של נבחרת דנמרק נגד פינלנד ביורו, קיבל אישור לחזור לפעילות וחתם עד סוף העונה בשורות ברנטפורד.

* בלם ליברפול, נתניאל פיליפס, עבר בהשאלה לבורנמות' עד לתום העונה. הדובדבנים מדורגים במקום השלישי בליגת המשנה ונאבקים על העפלה אוטומטית לפרמיירליג. בורנמות' צירפה גם את חלוץ קארדיף ונבחרת ויילס, קיפר מור.

* יובנטוס הודיעה כי דיאן קולוסבסקי ורודריגו בנטאנקור עברו לטוטנהאם. הקשר השבדי הושאל תמורת כ-5 מיליון יורו, אך על פי החוזה הוא יירכש בתום העונה תמורת 40 מיליון יורו נוספים. קשר נבחרת אורוגוואי נמכר תמורת כ-19 מיליון יורו.

* סך הכול טוטנהאם צירפה שני שחקנים (בנטאנקור, קולוסבסקי) ושחררה ארבעה (טאנגי נדומבלה, בריאן חיל, ג'ובאני לו סלסו ודלה עלי).

* החלוץ ההולנדי ואוט וחהורסט חתם לשלוש שנים וחצי והוצג בברנלי, שחיפשה נואשות מחליף לכריס ווד שעבר לניוקאסל בזכות סעיף השחרור בחוזהו. וולפסבורג תקבל עבור וחהורסט כ-12 מיליון ליש"ט.

* ליברפול הייתה קרובה לצרף גם את קשר פולהאם פביו קרבאליו תמורת 5 מיליון ליש"ט - אך בסופו של דבר הצדדים לא הספיקו להשלים את העסקה עד סגירת החלון.

כך הציגה ברנלי את ואוט וחהורסט

שחקנה של וולפסבורג ואוט וחהורסט. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
המחליף של ווד בברנלי. וחהורסט/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

ספרד

* פייר אמריק אובמיאנג יחתום בברצלונה. השחקן, שמושעה ממשחקי ארסנל, נחת היום בברצלונה כדי לחתום, אבל בשתי הקבוצות "הופתעו" לגלות שהוא לא סיכם את התנאים עם הקבוצה השנייה, וברצלונה החליטה לרדת ממנו. עם זאת, בשעות הערב חלה תפנית, אחרי שהשחקן החליט לקזז משכרו עד תום העונה. ארסנל שחררה את השחקן בחינם, ונפטרה מהחוזה השמן שלו. אובמיאנג אמור היה להרוויח בארסנל עוד כ-8.5 מיליון יורו עד תום העונה, ועוד 19 מיליון יורו מובטחים בחוזה לעונה הבאה - כך שבמעבר ויתר על הרבה כסף. ההכרזה הרשמית לא חייבת להתבצע היום כי הוא מגיע כשחקן חופשי.

* ברצלונה קיוותה להיפטר מעוסמאן דמבלה, הצרפתי שחוזהו מסתיים בקיץ, אבל הוא נשאר עד תום העונה, ככל הנראה ביציע. לדמבלה היו הצעות מצ'לסי ופריז, בין השאר, אבל הדבר לא הסתדר תחת הלחץ של היום האחרון. מחר ראשי בארסה ייפגשו ויחליטו כיצד לנהוג ומה לעשות עם השחקן, כשנראה שבארסה מתכננת להודיע לו על שחרורו.

* קשרה של טוטנהאם, ג'ובאני לו סלסו, עבר בהשאלה עד תום העונה לוויאריאל. הארגנטינאי העדיף להצטרף לצוללת הצהובה לאחר שסירב לליון.

* בריאן חיל הושאל מטוטנהאם לוולנסיה עד תום העונה בלי אפשרות רכישה או אפשרות להאריך את תקופת ההשאלה.

* לבאנטה הודיעה על החתמתו של הבלם בן ה-34 מרטין קאסרס, שחקן נבחרת אורוגוואי שנפרד מקליארי וחוזר לספרד אחרי למעלה מעשור. קסארס היה גם במו"מ גם עם קאדיס, שבסופו של דבר תצרף את לואיס הרננדס ממכבי תל אביב.

פייר-אמריק אובמיאנג נוחת בשדה התעופה בברצלונה. מתוך טוויטר, צילום מסך
אובמיאנג בשדה התעופה בברצלונה/צילום מסך, מתוך טוויטר

איטליה

* קשרה של בורוסיה מנשנגלדבאך ונבחרת שווייץ, דניס זקאריה, 25, עבר ליובנטוס תמורת 5 מיליון יורו בלבד, וזאת בעקבות העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ. יש לו 40 הופעות במדי נבחרת שוויץ, וב-125 הופעות בגלדבאך כבש 11 שערים.

* חלוץ לאציו ודאט מוריץ' בן ה-27 הושאל למאיורקה עד תום העונה תמורת מיליון יורו. החלוץ הקוסוברי לא ממש הרשים בבירת איטליה.

* יובנטוס רכשה את בלם פרוזינונה מהליגה השנייה פדריקו גאטי תמורת 7.5 מיליון יורו. גאטי הושאל מיידית בחזרה אל הקבוצה מליגת המשנה.

* גוראן פאנדב בן ה-38 עזב את גנואה, וחתם בפארמה. המקדוני האגדי ישתף פעולה עם ג'יג'י בופון בניסיון להחזיר את פארמה לסרייה A.

* טורינו רכשה את הקיצוני של ספאל מליגת המשנה, דמבה סק הסנגלי בן ה-20, תמורת 3.5 מיליון יורו.

* ססואולו צירפה את חלוץ פאדובה לוקה מורו בן ה-21 ב-4 מיליון יורו.

* ונציה גברה על סמפדוריה בקרב על רכישת חלוץ יאנג בויז, ז'אן פייר אנסאמה. הוא יצטרף בהשאלה עם חובת רכישה בסכום של 3.5 מיליון יורו. בנוסף מנסה ונציה לצרף את אמאדו דיאוורה מרומא בהשאלה עד תום העונה.

* קשר ספורטינג ליסבון יובאן קבראל עבר ללאציו עם אפשרות לרכישה. הרומאים ישלמו מיליון יורו תמורת ההשאלה עם אופציה לרכוש אותו תמורת שמונה מיליון יורו.

דניס זקאריה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
קולוסבסקי ובנטאנקור עזבו, הוא הגיע. זקאריה/רויטרס

גרמניה

* וולפסבורג הודיעה על החתמת מקס קרוזה מאוניון ברלין, ששב לקדנציה שנייה אחרי ששיחק בקבוצה ב-2015/16, וכן רכשה את הדני יונאס וינד מפ.צ קופנהאגן בחוזה עד 2026. השניים הגיעו כדי למלא את החלל שיותיר ואוט וחהורסט שעובר לברנלי.

* אוניון ברלין רכשה את חלוץ פאדרבורן סוון מיקל בן ה-31 תמורת 2.5 מיליון יורו.

* באיירן מינכן הודיעה על הארכת חוזהו של פאול ואנר בן ה-16, שחתם על החוזה המקצועני הראשון שלו. ואנר, ששיחק כבר בליגה העונה, אמר: "אני גאה מאוד לחתום על החוזה הראשון עם באיירן היום. חלום הילדות שלי התגשם. אני משחק בבאיירן מגיל 12 ותמיד רציתי להפוך למקצוען כאן".

צרפת

* רכש כפול לליון: רומן פאבר הגיע מברסט תמורת 15 מיליון יורו, טאנגי אנדומבלה חזר לקדנציה שנייה במועדון אחרי שהושאל לטוטנהאם עד לתום העונה. אגב, בעסקת אנדומבלה אופציית רכישה בקיץ בסך 65 מיליון יורו. השניים ייכנסו לנעליים של ברונו גימראייש, שנמכר לניוקאסל.

* האם עוסמאן דמבלה יעזוב את ברצלונה לפריז סן ז'רמן? הקטלאנים דורשים כ-20 מיליון יורו עבורו לאור העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ, הקשר כבר סיכם את תנאיו בעיר האורות על פי הפרסומים.

* פיל ג'ונס לא יצטרף לבורדו ככל הנראה. הסיבה, על פי הפרסומים, היא שבלם מנצ'סטר יונייטד דרש מהצרפתים הבטחות בכל הנוגע לדקות המשחק שלו, אולם אלו סירבו להתחייב על כך שיהיה בהרכב. מי שכן חתם בבורדו הוא ג'ושוע גילאבוגי, שהצטרף בהשאלה מוולפסבורג.

* טאנגי אנדומבלה יושאל מטוטנהאם לליון, אחרי שהניסיון להעבירו לפריז סן ז'רמן לא צלח. לצרפתים תהיה אופציה לרכוש אותו.

העברות נוספות

* השוער איניאקי פניה נחת באיסטנבול לקראת מעברו מברצלונה לגלאטסראיי. הוא יושאל לחצי עונה ולקבוצה יצטרף גם שחקן פיורנטינה ונבחרת צ'ילה, אריק פולגאר.

* מקס מאייר, שנחשב לכישרון גדול בצעירותו בשאלקה, עובר לתחנה נוספת בקריירה המפוספסת שלו. הגרמני בן ה-26 יושאל מפנרבחצ'ה למיטיולנד הדנית עד תום העונה.

* המגן הבלגי בן ה-19 איגנס ואן דר ברמפט עבר לזלצבורג תמורת 5 מיליון יורו.

* סרגיס אדמיאן עבר בהשאלה מהופנהיים לקלאב ברוז'. החלוץ הארמני בן ה-28 לא זכה ליותר מדי דקות משחק העונה בגרמניה.

* קשר יובנטוס ארון ראמזי הושאל לריינג'רס הסקוטית עד תום העונה. הוולשי בן ה-31 חוזר לאי הבריטי שנתיים וחצי אחרי שעזב את ארסנל.

* ריינג'רס החתימה גם את מתאוש זוקובסקי מלחיה גדאנסק, המגן הימני, שחקן נבחרת פולין הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully