וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל איסור הכנסת ציוד עידוד: "אוהדי הכדורגל אינם עבריינים"

ח"כ גבי לסקי וארגון "היציע" פעלו במשותף לסיום צעדי המניעה שננקטו כלפי כלל אוהדי הקבוצות, המשרד לביטחון פנים אישר

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

לפני חודש התקבלה במשטרת ישראל ההחלטה להשית עונש קולקטיבי על כל אוהדי הכדורגל בישראל, שבעקבות מספר התפרעויות אוהדים ביציעים השונים נשללה מהם האפשרות להכניס ציוד עידוד, כמו דגלים ושלטים. היום (שלישי) נודע כי האיסור בוטל לאחר התערבות חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ וארגון "היציע", שפועל ל‏קידום זכויות ומעמד אוהדי הכדורגל והספורט בישראל.

אוהדי מכבי חיפה באצטדיון נתניה. ברני ארדוב
לא יינקטו צעדים על הכנסת ציוד עידוד. אוהדי מכבי חיפה בנתניה/ברני ארדוב

במכתב מלשכת המשרד לביטחון הפנים והשר העומד בראשו עמר בר לב, נכתב כי "כיום, לאחר מספר מחזורי משחקים בהם ננקטו צעדי מניעה ולאחר שלא נרשמו אירועים חריגים, נבחנה התנהלות האוהדים של כלל הקבוצות והוחלט בשיתוף פעולה מלא עם ההתאחדות לכדורגל, מנכ"לי הקבוצות ונציגי מחנות האוהדים ומאחר שלא נרשמו אירועים חריגים, על סיום צעדי המניעה שננקטו כלפי כלל אוהדי הקבוצות".

חברת הכנסת לסקי שהודיעה על ההחלטה ברשתות החברתיות הוסיפה כי "האוהדים הם הרוח החיה של הכדורגל ואסור להתייחס אליהם כעבריינים".

בתכנית הספורט של 103FM התראיינה ח"כ לסקי והוסיפה: "אני שמחה שהחזירו את האפשרות להכניס ליציעים ציוד עידוד כי זה חלק מהמשחק, וזה חלק מהעניין של להיות אוהד. אני שמחה שהתקפלו, וכבר לא מתייחסים לכלל האוהדים כעבריינים. ההגבלה היחידה שיש כרגע, ואני עדיין מנסה לברר למה, היא הכנסת הדגל הגדול של מכבי תל אביב. למה? לא הבנתי ואני עדיין מנסה לברר".

על האלימות במגרשים אמרה: "זה פוגע גם באוהדים וגם בספורט ואני מתכוון לערוך דיון בנושא יחד עם ארגון האוהדים. יש כל מיני רעיונות שעלו כמו לשים רשת כמו בחו"ל, אבל יש שאלות סביב הבטיחות של זה. יש מספיק אנשים שהנושא הזה מעניין אותם, ואנחנו צריכים לעבוד ביחד מתוך הכנסת, אבל גם מחוצה לה".

  • עוד באותו נושא:
  • אוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully