וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הפועל נוף הגליל החמיאו לברדה, רונן חנציס הצטרף בהשאלה

30.1.2022 / 16:08

המאמן זכה לשבחים על השינוי ההתקפי בקבוצה אחרי 0:1 קריטי על מכבי פתח תקוה. קשר מכבי תל אביב חתם וערך אימון בכורה, מרינוביץ' החלים מקורונה והמריא לדובאי

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל נוף הגליל אחרי הניצחון החשוב מאוד, 0:1 בקרב התחתית נגד מכבי פתח תקוה. זה הלך קשה והוכרע על שער בודד של טימו מוזי, אך בסופו של דבר, עם המון מזל ובעזרת עצירה אדירה של שוער המשנה מתן עמבר בדקה ה-90, הצליחו הצפוניים לצבור שלוש נקודות יקרות, לרשום ניצחון כפול העונה על סוגרת הטבלה ולטפס מעל הקו האדום.

המאמן שי ברדה, שרשם ניצחון ליגה עם הקבוצה, נראה מאושר בסיום. ברדה מקבל המון מחמאות וקרדיט מראשי המועדון על השינוי שניכר שהצליח לעשות. לצד המהפכה בסגל, ברדה שינה את שיטת המשחק בזכות מערך התקפי יותר עם ארבעה שחקני הגנה במקום חמישה, ומאז נוף הגליל מגיעה להרבה יותר מצבי הבקעה ואתמול זה השתלם לה בקרב התחתית.

שחקני הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
ראשי המועדון החמיאו על השינוי המשמעותי. שחקני נוף הגליל/אודי ציטיאט

"אנחנו מגיעים להמון מצבים וצריכים לדעת לנצל אותם", אמרו הבוקר בקבוצה, "עם קצת יותר ביטחון שהשחקנים יצברו, גם הכדורים יכנסו פנימה ודברים ילכו יותר בקלות. אין ספק שזה הנצחון הכי גדול והכי חשוב שלנו העונה, בעיקר כי זה משחק מול יריבה ישירה לקרב בתחתית".

במועדון יקבלו בימים הקרובים, החלטה סופית בנוגע להחתמתו של הקשר הניגרי ג'ון אוגו, שמתאמן זה מספר שבועות עם הקבוצה. לצד החשש ממצבו הגופני של אוגו שלא שיחק שנתיים באופן סדיר, יצטרכו בנוף הגליל גם לשחרר זר ממצבת הזרים כדי לפנות מקום לאוגו. קווין פרייטר שלא התלבש אתמול הוא המועמד לשיחרור, אך אם לא תימצא לו קבוצה עד סיום חלון ההעברות ביום חמישי הקרוב, בכל מקרה לא ניתן יהיה לצרף זר נוסף.

מי שכבר השלים היום את מעברו לקבוצה הוא רונן חנציס, קשר מכבי תל אביב שהצטרף בהשאלה ואמר: "שמח להגיע למקום חם כמו נוף הגליל, יש לקבוצה משימה לא פשוטה, מקווה לתרום את חלקי בהישארות הקבוצה בליגת העל".

ועוד בנוף הגליל, השוער סטפן מרינוביץ' שהחמיץ את המשחק אמש בשל מחלה, עלה הבוקר על טיסה לדובאי כדי להצטרף לנבחרת ניו זילנד, שתערוך ביום שלישי משחק אימון נגד אוזבקיסטן. ההתאחדות הניו זילנדית אישרה הבוקר שמרינוביץ' החלים מקורונה ומצטרף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully