וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע שוב הראתה אופי: "אלונה האמינה שנישאר בתמונת האליפות"

30.1.2022 / 6:26

המוליכה חגגה בטדי ניצחון שני ברציפות, במועדון ציינו את ההתנהלות של הבעלים ומקווים להלחיץ כעת את מכבי חיפה. בקבוצה מקווים שאלחמיד לא ייענש: "אם יעמידו אותו לדין, זה יהיה הזוי". מאמצים להחתים שחקן כנף שמאלי עד סגירת חלון ההעברות

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

סיפוק רב בהפועל באר שבע מהעלייה למקום הראשון אתמול (שבת) אחרי הניצחון 0:1 על הפועל ירושלים. גם אם מדובר במיקום זמני, שכן מכבי חיפה צריכה הערב לשחק מול מכבי נתניה והיא תוכל לשוב למקום הראשון, עדיין מדובר בהישג מבחינת הקבוצה של אלונה ברקת שהייתה עם הפנים למטה אחרי ההפסדים למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ובאופי רב הצליחה לחזור משני משחקי חוץ רצופים עם שש נקודות ושוב לטפס למעלה.

"לא הרבה האמינו אחרי המשחק מול מכבי חיפה, שנישאר בתמונת האליפות", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "מי שהאמינה יותר מכולם הייתה אלונה ברקת והיא שידרה לכל המערכת שהפסדנו לחיפה ולמכבי תל אביב, אבל אסור לנו להתפרק. ועובדה ששני ניצחונות על מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים ושוב הכל פתוח. אם מכבי חיפה תפסיד בנתניה, אנחנו גם יכולים להישאר במקום הראשון, כך שאסור לרגע להפסיק להאמין כשיש לך ביד קבוצה חזקה כמו שיש העונה בהפועל באר שבע".

שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ניצחון של קשיחות ואופי. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

בקבוצה דיברו אמש על כך שהתוצאה שהשיגו וההעפלה למקום הראשון, יכולים להלחיץ את מכבי חיפה שכאמור צריכה כעת לרדוף אחרי באר שבע על מנת שתוכל לעלות למקום הראשון.

במועדון עדיין לא יודעים איך לעכל את ההחלטה של השופט לירן ליאני לציין בדו"ח השיפוט שלו שחאתם עבד אלחמיד לחץ בחוזקה את ידו בסיום המשחק והביט בפניו בצורה מאיימת. במועדון מקווים כי תובע ההתאחדות לכדורגל לא ייקח את זה למקום של החלטה להעמיד לדין את אלחמיד. "אם זו תהיה העמדה לדין, זה יהיה הזוי. שחקן לוחץ יד לשופט. אם הלחיצה שלו חזקה מדי, לגיטימי לרשום את זה בדו"ח? לירן המליץ לרוני להוציא את חאתם כדי שהוא לא יקבל צהוב שני. רוני עשה את זה בהפסקה. מה יש עוד לחפש את חאתם?", אמרו במועדון.

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד מול שחקן הפועל ירושלים אווקה אשטה. ברני ארדוב
ליאני חיפש אותו? אלחמיד אתמול/ברני ארדוב

בכל הקשור לרכש, בקבוצה ינסו להתחזק עד יום חמישי בזר בתפקיד של כנף מצד שמאל על חשבון דוידה פטרוצ'י שהתבקש למצוא קבוצה אחרת. הקשר האיטלקי לא היה בסגל אתמול ובבאר שבע מצפים שסוכנו ימצא לו קבוצה בימים הקרובים כדי שניתן יהיה להביא קשר אחר בתפקיד אחר במקומו.

הפועל באר שבע תשחק השבוע מול מכבי פתח תקוה בגביע, במחזור הבא היא תפגוש את מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully