וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הדועכת הובסה 115:95 בממפיס, 7 ו-6 ריבאונדים לאבדיה

בראדלי ביל ירד מדו ספרתי לראשונה אחרי שנה, הוויזארדס ספגו הפסד חמישי רצוף ושישי בשבעה משחקים וירדו למקום ה-11 במזרח. הישראלי קיבל 26 דקות, מוראנט רשם עוד הצגה מנגד

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה להידרדר ולהתפרק, כשברקע השמועות והדיווחים על טריידים אפשריים במעורבות הקבוצה לא פוסקים. הלילה (בין שבת לראשון) ספגו הוויזארדס הפסד חמישי ברציפות ושישי בשבעה משחקים, עם 115:95 אצל ממפיס העדיפה, וירדה למקום ה-11 במזרח - כשלא רק הפלייאוף מתרחק, אלא גם ההתברגות במקום שמוביל לפליי-אין.

אחרי איבוד העשתונות ויתרון 35 הנקודות מול הקליפרס, הוויזארדס קיוו לכל הפחות לתת פייט לאחת הקבוצות החמות והמלהיבות בליגה, אבל ג'ה מוראנט וחבריו לא השאירו להם סיכוי מהרגע הראשון. ווס אנסלד ג'וניור אף ערך שינוי בחמישייה כשהוציא את דניאל גאפורד ופתח עם תומאס בריאנט לראשונה מאז קרע את הרצועה הצולבת לפני שנה (גאפורד כלל לא שותף וכך גם דאוויס ברטאנס וראול נטו, במהלך שמסמן בבירור מי מועמד מבחינתו לטרייד), אבל זה לא מנע מוושינגטון להיקלע לפיגור דו ספרתי מוקדם מול הגריזליס האנרגטיים והעדיפים. היתרון צמח ל-20 הפרש ומעלה במהלך הרבע השני, ולקבוצה עם סף שבירה נמוך כמו של הוויזארדס זה היה יותר מדי, במיוחד ביום חלש כל כך של בראדלי ביל, שלא הגיע למספר נקודות דו ספרתי לראשונה אחרי כמעט שנה, והסתפק ב-9 בלבד עם 18 אחוז מהשדה (2 מ-11).

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קנטביוס קולדוול פופ. רויטרס
הפנים אומרות הכל. אבדיה וקולדוול פופ, הלילה/רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל מאוכזב. Justin Ford, GettyImages
מספרים מאכזבים, אחוזים נמוכים. בראדלי ביל/GettyImages, Justin Ford

דני אבדיה אמנם ממשיך לבסס את עצמו ברוטציה וממשיך לקבל דקות נרחבות, אבל הקבוצה שלו ממשיכה להידרדר. הפורוורד הישראלי קיבל 26 דקות מהספסל, רשם רגעים טובים שעזרו לייצר קולות של קאמבק ברבע השני וסיים עם 7 נקודות (3 מ-8 מהשדה), 6 ריבאונדים ואסיסט. קייל קוזמה שוב היה נקודת האור של וושינגטון כשסיים עם 30 ו-8 ריבאונדים, אבל איש המשחק היה כמובן ג'ה מוראנט, ששוב סיפק שורה של מהלכים מרהיבים והצטיין עם 34 נקודות. דזמונד ביין הוסיף 19 וסטיבן אדאמס תרם דאבל-דאבל של 10 ו-15 ריבאונדים - 11 מתוכם בהתקפה.

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס חוגג. Justin Ford, GettyImages
ממשיך להלהיב ולחגוג. מוראנט/GettyImages, Justin Ford
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול סטיבן אדאמס, ממפיס גריזליס. רויטרס
הגריזליס חגגו בריבאונד התקפה. אבדיה מול סטיבן אדאמס/רויטרס

הוויזארדס ינסו לחזור למסלול כמה שיותר מהר, אבל ספק אם זה יקרה בקרוב: המשחק הבא בלילה שבין שלישי לרביעי יפגיש אותם עם מילווקי האלופה בחוץ, ואחר כך מצפה להם סדרה של משחקים מול קבוצות בכירות כולל פילדלפיה, פיניקס, מיאמי וברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully