וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניל מדבדב: "אין עליי לחץ, אני יודע למה אני מסוגל"

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 16:45

הטניסאי הרוסי פייבוריט ואופטימי לקראת גמר אוסטרליה מול נדאל, שינסה לשבור את השוויון מול פדרר ודג'וקוביץ'

איזה ליהוק נהדר קיבלנו לגמר אליפות אוסטרליה. מצד אחד רפאל נדאל בן ה-35, שעלה בצורה מפתיעה עד הגמר אחרי חצי שנה של פציעה והיעדרות וחלום על תואר גרנד סלאם מספר 21 (בגמר ה-29) ושני במלבורן (הקודם היה אי שם ב-2009). מצד שני דניל מדבדב, שמדורג שני בטורניר אבל בעצם ראשון בשל היעדרותו של נובאק דג'וקוביץ' - הטניסאי העולה והמרשים ביותר בשנה-שנתיים האחרונות ואלוף ארצות הברית. מדבדב יכול להפוך לראשון בעידן הפתוח שזוכה בתואר גרנד סלאם בטורניר הראשון אחרי הגרנד סלאם הראשון בו זכה. מדבדב, שבניו יורק מנע מדג'וקוביץ' לשבור את השוויון של 20 תארי גרנד סלאם, ינסה לעשות זאת שוב ולנקום בנדאל על ההפסד בגמר אליפות ארצות הברית 2019 (5:7, 3:6, 7:5, 6:4, 4:6).

דניל מדבדב, טניסאי רוסי. PAUL CROCK/AFP, GettyImages
הפעם הוא מגיע כפייבוריט לגמר. מדבדב/GettyImages, PAUL CROCK/AFP

מדבדב בן ה-25, בגמר גרנד סלאם הרביעי שלו, יכול להפוך גם לשחקן הפעיל היחיד שזוכה בשני תארי גרנד סלאם ברציפות, פרט לשלושת הגדולים (רוג'ר פדרר, נדאל עצמו ודג'וקוביץ'). אם הרוסי, שנחשב לפייבוריט, יזכה בתואר, הוא יוכל לעלות לראשונה בקריירה אם המקום הראשון בעולם אם יזכה בטורניר רוטרדם שנפתח ב-13 בפברואר, לפני שדג'וקוביץ' ישחק בדובאי. זה יהיה המפגש החמישי בין השניים אי פעם כשנדאל עומד על 1:3, כולל אותו גמר בניו יורק. מדבדב ישאב הרבה עידוד מהמפגש האחרון, בו ניצח 6:3, 6:7 (4), 3:6 בחצי גמר טורניר גמר הסבב ב-2020.

נדאל, שהפך לטניסאי הרביעי הכי מבוגר בעידן הפתוח שעולה לגמר אליפות אוסטרליה, יכול להפוך לטניסאי השני שזוכה לפחות פעמיים בכל תואר גרנד סלאם מאז שהטניס הפך למקצועני ב-1968 (דג'וקוביץ' הוא היחיד שעשה את זה עד כה).

מדבדב אמר לקראת המשחק: "אין עליי לחץ. אני יודע למה אני מסוגל כשאני משחק טוב. אני יודע שאני מסוגל לנצח כל שחקן. יחד עם זאת, אני גם יכול להפסיד לכל אחד. כמעט הפסדתי לפליקס, הוא היה קרוב וככה זה בטניס. יש הרבה שחקנים חזקים. קיבלתי מהניצחון הזה הרבה אמונה בטניס שלי ועכשיו אני מרגיש שאני מסוגל לנצח בשבעה משחקים ברציפות והניצחון מול דג'וקוביץ' בגמר ארצות הברית היה מדהים. ידעתי לפני הטורניר שאני מסוגל וזה מה שאני מנסה להוכיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully