וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטי תשבור בצורת שנמשכה 44 שנה או שקולינס תזכה לראשונה?

המדורגת מספר 1 יכולה להפוך לאוסטרלית הראשונה שזוכה בגרנד סלאם במלבורן לראשונה מאז 1978, אך האמריקאית שתקפוץ לטופ 10 לא תוותר על האפשרות לסנסציה, ויש לה סיבה טובה להאמין בעצמה

רפאל נדאל ודניל מדבדב הבטיחו הבוקר (שישי) את מקומם בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ביום ראשון, אבל עוד קודם לכן ייערך גמר הנשים (שבת, 10:30) בין האוסטרלית אשלי בארטי שמקווה לעשות היסטוריה לבין דניאל קולינס האמריקאית.

אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. רויטרס
44 שנה שבאוסטרליה מחכים לראות זוכה באליפות המקומית. בארטי/רויטרס

בארטי היא המדורגת מספר 1 בעולם ולמלבורן היא הגיעה בכושר פנטסטי. לראיה, עד הגמר היא הפסידה 21 משחקונים בלבד לכל אורך הדרך - לשם השוואה, משנת 2000 ואילך רק סרינה וויליאמס (16 ו-19 משחקונים באליפויות ארצות הברית ב-2013 וב-2012) ו-נוס וויליאמס (20 משחקונים בווימבלדון 2009) איבדו פחות. בשנה שעברה בארטי זכתה בווימבלדון והיה זה בסך הכל גמר גרנד סלאם שני שלה אחרי שזכתה גם ברולאן גארוס ב-2019, אבל מעל הכל היא יכולה להיות האוסטרלית הראשונה שתזכה באליפות במולדתה אחרי 44 שנים עקרות, מאז כריסטין אוניל ב-1978.

מי שתנסה לעצור את בארטי היא קולינס בת ה-28, המדורגת 30 בעולם - שכעת תקפוץ לטופ 10 בזכות הישגיה - שמעולם לא העפילה לגמר גרנד סלאם והישג השיא שלה למעשה היה העפלה לחצי הגמר באוסטרליה ב-2019, מאז הגיעה רק לרבע הגמר וברולאן גארוס ב-2020 ולא מעבר. עם זאת, לבארטי בהחלט יש סיבה לחשוש כי כי קולינס היא הטניסאית האחרונה שניצחה אותה על אדמת אוסטרליה, בשנה שעברה בטורניר באדלייד. זה יהיה בסך הכל המפגש החמישי ביניהן והמאזן הוא 1:3 לטובת בארטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully