וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא שנייה אחרי 0:1 על בני יהודה בקרב היורדות

כמו בסיבוב הראשון, גם הפעם גיל יצחק הכריע (11) והעניק לירון הוכנבוים ניצחון שני רצוף. הגשם הפסיק את המשחק בין אחי נצרת לעכו, נקודת בכורה לקרלוס גרסיה, 2:3 להפועל פ"ת על אום אל פאחם ו-0:3 גדול לבני ריינה על אדומים אשדוד

חמישה משחקים הוציאו היום (שישי) לדרך את המחזור ה-22 בליגה הלאומית, כשהמרכזי ביניהם הסתיים בניצחון להפועל כפר סבא על בני יהודה בקרב היורדות מליגת העל. בנוסף, קרלוס גרסיה השיג נקודת בכורה בבית"ר תל אביב/בת ים, בני ריינה והפועל פתח תקוה צברו שלוש נקודות כל אחת, ובעילוט הופסק המשחק בין אחי נצרת להפועל עכו בעקבות הגשם הכבד.

גיל יצחק, חלוץ הפועל כפר סבא. קובי אליהו
כמו במשחק הקודם, גם הפעם הוא כבש. גיל יצחק/קובי אליהו

הפועל כפר סבא - בני יהודה 0:1

ירון הוכנבוים רשם ניצחון שני ברציפות והקבוצה שלו עקפה לפחות זמנית את נס ציונה בדרך למקום השני בטבלה, אחרי ניצחון יקר על הזהובים שסופרים כבר שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, מה שמותיר אותה במקום השישי המאכזב. בדיוק כפי שקרה במפגש בין הקבוצות בסיבוב הקודם, גיל יצחק היה זה שהכריע את ההתמודדות, הפעם בשלב הרבה יותר מוקדם מהדקה ה-89 שבה עשה זאת אז. החלוץ כבש שער נפלא (11) והשאיר את הנקודות באצטדיון לויטה.

עוד בוואלה!

בוזגלו אחרון אחרי שנגמר: זכרונות מהימים במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 11: גול, 0:1 להפועל כפר סבא! גיל יצחק, שהבקיע נגד בני יהודה גם בסיבוב הראשון, עשה זאת שוב בבעיטה גדולה מהאוויר אחרי הגבהה מצוינת של דודו דרוויש.

דקה 67: דודו דרויש היה חייב לכבוש כשהכדור נפל לרגליו בלב הרחבה אחרי יציאה לא טובה של השוער שחר אמסלם, אבל הניסיון שלו נעצר בגופו של דן מורי.

דקה 89: אלון בוזורגי עמד מול שער ריק אחרי התקפה מתפרצת של הירוקים, אבל סתיו טוריאל לא מסר לו ובעט לידיים של אמסלם שהדף לקרן.

דקה 94: בני יהודה קיבלה הזדמנות גדולה עם בעיטה חופשית ממרחק של כ-20 מטרים, אבל הכדור ששיגר אלירן עטר פספס במעט את המסגרת.

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 3:2

שישה מחזורים רצופים סופרת כבר אום אל פאחם ללא ניצחון, ואחרי שתי תוצאות תיקו היא גם חזרה להפסיד מול היריבה ממלאבס שניצחה מחזור שני ברציפות ורחוקה 5 נקודות בלבד מהפסגה. אביב סלם בישל לרועי זיקרי את הראשון (34), אותו הבקיע החלוץ בבעיטה מדויקת עם רגל ימין לפינה הרחוקה. זיקרי השלים צמד בדקה ה-58 עם שער יפה הרבה יותר, כשבעט לחיבורים אחרי מסירה של אוהד רבינוביץ'. בדקה ה-72 זה כבר היה 0:3 אחרי שעוז פרץ הוכשל על ידי אופיר בנבנישתי ברחבה וכבש בעצמו את הפנדל, וגם השערים המצמקים של דני עאמר (88 ו-95) לא הושיעו את המארחת.

מסאי דגו מאמן הפועל עכו. אודי ציטיאט
הגשם הפסיק את המשחק של הפועל עכו. מסאי דגו/אודי ציטיאט

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 0:0 (הופסק)

לאחר כ-20 דקות של כדורגל, השופט אביב קליין הוריד את שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה בשל תנאי מזג האוויר הקשים, כשהגשם שטף לחלוטין את שדה המשחק ולא אפשר את המשך קיומו. אנשי אחי נצרת עשו מאמצים על מנת להכשיר את המגרש, אבל אחרי המתנה של כמעט חצי שעה, קליין הורה סופית על סיומו. בהמשך נקבע כי המשחק ישוחק בשנית מתחילתו, ביום ראשון הקרוב ב-19:00.

הפועל רעננה - בית"ר תל אביב/בת ים 2:2

נועלת הטבלה כבר הצליחה לרשום מהפך והחלה להריח את ניצחון הבכורה שלה תחת קרלוס גרסיה, אבל הקבוצה מהשרון חילצה את התיקו הרביעי שלה בששת המשחקים האחרונים. מוחמד עוואדה נגח פנימה את הראשון של המארחים (34), לפני שהרשקוביץ' (50) והרשקו (66) מחקו את הפיגור והעלו את בית"ר תל אביב/בת ים ל-1:2. לצערם, פיטר אולאוולה הצליח להכניע את ברק לוי בדקה ה-77 וקבע חלוקת נקודות בסיום.

אדומים אשדוד - בני ריינה 3:0

האורחת קטעה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון, על חשבון הקבוצה מעיר הנמל שהפסידה בליגה לראשונה מאז המחזור ה-14. כבר בדקה השנייה כבש בנג'מין קוקו את שער היתרון של בני ריינה, לאחר שהמשיך את מסירת הרוחב של אשרף רבאח אל הרשת. מהלך נהדר של ריף מסיקה, שפרץ בכדרור לתוך הרחבה והשאיר את הכדור לחוליו סזאר, אפשר לאחרון להבקיע את השני (30). את הטוב ביותר מסיקה שמר לסוף, כאשר לקראת הסיום הוא שלח בעיטה חופשית אדירה לחיבורים (86) וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully