וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: אולימפיאקוס הגיעה לסיכום עקרוני עם ערן זהבי

לפי התקשורת המקומית, הבנות עם פ.ס.וו טרם הושגו. פרטי ההצעה: שכר של מיליון יורו וחוזה לעונה וחצי. בהולנד נכתב: הישראלי רוצה להישאר באיינדהובן

תקציר: פ.ס.וו - אייאקס 2:1/ספורט1

האם ערן זהבי בדרך לאולימפיאקוס? לאחר שבימים האחרונים פורסם ביוון כי הקבוצה מפיראוס עוקבת אחר מצבו של הישראלי ומעוניינת לצרפו כבר בחלון ההעברות הקרוב, היום (רביעי) דווח בתקשורת המקומית כי אולימפיאקוס כבר הגיעה לסיכום עקרוני עם החלוץ בן ה-34, אם כי טרם הושגו הבנות עם פ.ס.וו איינדהובן.

ביוון אף נכתבו פרטי ההצעה בה מחזיק זהבי: אם יגיע לאולימפיאקוס כבר בחלון ההעברות הנוכחי, הוא אמור לחתום על חוזה לעונה וחצי, כאשר במקרה שהמעבר יידחה לקיץ יהיה זה הסכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. שכרו של הישראלי בפיראוס אמור להיות זהה למה שהוא מרוויח בפ.ס.וו: מיליון יורו לעונה, כך לפי התקשורת היוונית.

בהולנד, לעומת זאת, הדיווחים סותרים. העיתונאי ריק אלפרינק טען כי סוכנו של זהבי אמנם שוחח עם אולימפיאקוס, אבל לא הגיע עמה לסיכום. באשר לרצונו של השחקן עצמו, נכתב במספר מקורות בתקשורת ההולנדית שזהבי מעוניין לעמוד בחוזהו שלו בפ.ס.וו ולהישאר בשורותיה עד תום העונה, אז יהפוך לשחקן חופשי. כזכור, לפני פחות משבועיים מאמן הקבוצה רוג'ר שמידט סיפר כי זהבי הביע נכונות להישאר עד הקיץ, זאת על אף הרצון של משפחתו לעזוב את הולנד בעקבות מקרי הפריצה לביתם. כידוע, אם יישאר באיינדהובן זהבי יתמודד נגד מכבי תל אביב במסגרת הקונפרנס ליג בחודש הבא.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
עוזב או נשאר? ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

לא בכדי אולימפיאקוס נחושה כל כך לצרף את זהבי: למי ששכח, כוכב נבחרת ישראל פגש את היוונים בעונה שעברה בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, ובשני המשחקים נגדה כבש צמד. עם זאת, פ.ס.וו הודחה על ידי היריבה מפיראוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully