וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלונטר הזרים של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 11:41

מצד אחד גולדהאר נתן אישור להתחזק, מצד שני לא מוצאים שחקנים שישדרגו. מצד אחד שחקנים יודעים שהם על זמן שאול, מצד שני מבקשים מהם להתנהג כמקצוענים. שמונה ימים לסיום חלון ההעברות, בקרית שלום עובדים אבל חוששים לטעות והזמן פועל נגדם

התגובות אחרי ה-2:2 בין מכבי תל אביב למכבי נתניה/ספורט1

שמונה ימים לסיום חלון ההעברות של אמצע העונה ובמכבי תל אביב עדיין מתקשים למצוא שחקני התקפה שיחליפו את הזרים הקיימים ושאיכזבו כל כך מתחילת העונה. בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר נתן אור ירוק לשינויים ובתנאי שברק יצחקי ומלאדן קרסטאיץ' יהיו משוכנעים שאלה שיגיעו יהיו יותר טובים מאלה שנמצאים, אבל עד כה אין מישהו שכבר עושה את הדרך לישראל. הבעיה נובעת גם מהקושי למצוא שחקנים איכותיים באמצע העונה וגם מזה שהחלון האירופי בכל הליגות עדיין פתוח ושחקנים ברמה גבוהה מעדיפים למצוא קבוצות בליגות טובות יותר מאשר בישראל. בניגוד לחלון הקיץ שנסגר כאן בישראל כשבועיים לאחר סיום החלון במרבית הליגות באירופה, חלון החורף נסגר כמעט במקביל, כך שיש שחקנים שמכבי תל אביב מדברת איתם והם מעדיפים למשוך את הזמן במטרה למצוא לעצמם יעד אטרקטיבי יותר.

סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אמור להתנהג כאילו הכל כרגיל. פריצה/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. מאור אלקסלסי
נאלץ להמשיך להסתמך על אלה שהוא כבר מחפש להם תחליף. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

מאחר שאין עדיין שחקנים שהזמינו עבורם כרטיסי טיסה לארץ, קרסטאיץ' צריך להתנהל בקרית שלום מול הסגל שלו בצורה רגילה והוא חייב לקחת בחשבון את כולם. גם אם הוא רוצה להחליף את סטיפה פריצה, למשל, הוא עדיין יודע שיש סיכוי שהחלוץ הקרואטי יישאר כאן ולכן כשפריצה חזר השבוע להתאמן בצורה מלאה אחרי שבוע של מחלה, הוא התבקש להיכנס במהרה לעניינים מתוך כוונה לשתף אותו אפילו בשבת מול מ.ס. אשדוד כמחליף.

"יש פה פלונטר רציני", מודים במכבי תל אביב. "מצד אחד זה לא סוד שאנחנו רוצים להתחזק בשחקנים איכותיים יותר. מצד שני צריך לקחת בחשבון שאם לא יימצאו בסוף שחקנים בזמן הקצר שנותר, מי שישאר צריך לסייע למכבי לעמוד במשימות ותכף יש רבע גמר גביע, חידוש הקונפרנס ליג וגם התחרות בליגה עוד פתוחה בטח על כרטיס לאירופה".

קרסטאיץ' קיים אתמול אסיפה עם השחקנים והזכיר להם שעם כל הרעש סביב הקבוצה, הדבר החשוב הוא שלוש נקודות בשבת מול אשדוד. "מכבי תל אביב זה הטופ בישראל. המועדון המוביל", אמר הסרבי. "ובכדורגל מה שחשוב זה לנצח את המשחק הבא. כל היתר לא מעניין".

מתן חוזז אמור לחזור להרכב בשבת אחרי ההרחקה השגויה שלו מול הפועל ירושלים. אנריק סבוריט החל להתאמן עם כדור, אבל ייקח לו לפחות עוד שבועיים עד שיוכל לחזור לשחק. שרן ייני הקפטן עדיין מתאמן לסירוגין בצורה קלה עקב פציעה ובקבוצה לא יכולים ליהנות מהמשקל הסגולי שלו כשהוא על הדשא ומחוייב לשיפור שצריכה הקבוצה לבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully