וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי דחה הצעה גבוהה מדובאי. היעד הבא תלוי באתגר המקצועי ובמשפחה

22.1.2022 / 12:17

חלוץ פ.ס.וו שאמור לפתוח במשחק העונה מול אייאקס (ראשון, 15:30, ספורט4), לא ימשיך בוודאות בהולנד בעונה הבאה. סוכנו רונן קצב סיפר ברדיו ירושלים כי מה שמנחה אותו זה האתגר המקצועי והעדיפות של התא המשפחתי. השבוע פרסמנו: מכבי תל אביב תגיש הצעה להחזרתו

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - טלסטאר 1:2/ספורט1

ערן זהבי דחה לאחרונה הצעה אטרקטיבית במיוחד לחתום בקבוצה מדובאי. זהבי שחזר לפעילות מלאה בפ.ס.וו איינדהובן אחרי שנעדר עקב פציעה בת למעלה מחודשיים, מועמד לפתוח בהרכב מול אייאקס (ראשון, 15:30, ספורט4) אחרי ששלשום שותף כמחליף בניצחון של פ.ס.וו על טלסטאר בגביע. בסוף העונה יסיים זהבי חוזה בן שנתיים בקבוצה ההולנדית וסוכנו של החלוץ רונן קצב סיפר אתמול בריאיון ברדיו ירושלים, שזהבי לא ימשיך בהולנד בוודאות בתום החוזה.

קצב אף סיפר על ההצעה מדובאי ואמר כי הסיבה העיקרית בגללה זהבי החליט לדחות את ההצעה, קשורה לאתגר המקצועי היותר משמעותי שמחפש כרגע זהבי. באשר לאפשרות שזהבי ישוב לשחק בארץ במכבי תל אביב, הבהיר קצב שהחלוץ לא פוסל את האפשרות הזו ושהרבה מהעתיד המקצועי תלוי בהחלטה של המשפחה.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
המשפחה תשפיע על הבחירה. זהבי/רויטרס

כפי שפורסם כאן במהלך השבוע החולף, במכבי תל אביב הוחלט להגיש הצעה לזהבי כדי להחזיר אותו בקיץ למועדון אחרי 6 שנים. במועדון יחכו עד לאחר המשחקים מול פ.ס.וו בחודש הבא במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג ורק לאחר מכן ייכנסו לתמונה בצורה אינטנסיבית.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully