וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד טוענים: ערן זהבי צפוי לפתוח במשחק העונה מול אייאקס

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 23:22

בתקשורת ההולנדית מדווחים כי חלוץ פ.ס.וו, ששב מפציעה בגביע ההולנדי, יפתח מול האלופה. מאמנו: "הוא נלחם כדי לחזור"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - טלסטאר 1:2/ספורט1

אחרי למעלה מחודשיים בהם נאלץ לצפות בפ.ס.וו איינדהובן מהצד, חלוץ ההולנדים ערן זהבי שב אמש (חמישי) מפציעה וסייע לקבוצתו לנצח 1:2 את טלסטאר מליגת המשנה בדרך לרבע גמר הגביע. בראשון הקרוב מצפה לזהבי ופ.ס.וו משחק עונה מול אייאקס. הקבוצה מאיינדהובן מוליכה את הטבלה בפער של נקודה על פני היריבה מאמסטרדם, והם ינסו לכפר על ה-5:0 המשפיל שספגו במפגש הקודם בין הקבוצות.

זהבי צפוי לפתוח מול האלופה, כאשר מאמנו רוג'ר שמידט התייחס לחזרתו של הכוכב: "הדקות שהוא קיבל במשחק האחרון הן תגמול ראוי לאופן בו הוא נלחם כדי לחזור מהפציעה בברך. אני יודע שהוא עשה הכול כדי לחזור כמה שיותר מהר. לא צריך לדאוג לגבי הנושא הזה איתו. אלו היו דקות מאוד חשובות עבורו, כדי שישיב לעצמו את הביטחון בגוף שלו. בין אם הוא פותח או לא, אקבל החלטה מחר לאחר האימון".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
יפתח מול אייאקס? זהבי/GettyImages, Soccrates Images

לאחר המשחק אמש זהבי התראיין בהולנד בנוגע לעתידו, שנמצא פעם נוספת על הפרק לאחר שבזמן היעדרותו ביתו נפרץ פעם נוספת, הפעם כשהבית היה ריק. הישראלי סיפר על התחושות עם החזרה לכר הדשא: "הכל בסדר, הדבר הכי חשוב הוא זה שחזרתי ושיכולתי לשחק. אני מאוד שמח על זה, מדובר ביום חשוב עבורי והכל הולך בכיוון הנכון. היו לי חודשיים של שיקום ועבדתי מאוד קשה כדי לחזור כמה שיותר מהר".

בנוגע לעתידו אמר הכוכב הישראלי: "תמיד יהיו שמועות, אין לי שליטה על זה. יש לי שליטה רק על עצמי ועל הדברים שאני צריך לעשות, את השמועות אני משאיר לתקשורת". כזכור, מאמנו רוג'ר שמידט אמר כי זהבי יישאר עד לתום העונה בהסכמת משפחתו, וגם לכך הוא התייחס: "הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל ראיתם אותי על המגרש היום, אז הכל רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully