וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום קריטי בבית"ר ירושלים: מכתבי הפיטורים מוכנים אבל "כולם רוצים לעזור"

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 11:34

חמישה מכתבי פיטורים נמצאים במשרדו של היו"ר אלי אוחנה עבור חמישה זרים, אך בקבוצה ממשיכים לחפש פתרונות ונבדקות האפשרויות לסיוע, גם מהאוהדים, וח"כ אף הגיש בקשה לדיון דחוף בכנסת בנוגע למצבה. וגם: מצבו של אברם לוי ממשיך להיות קשה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים נכנסת לעוד יום קריטי, כאשר חמישה מכתבי פיטורים נמצאים במשרדו של היו"ר אלי אוחנה עבור חמישה זרים: מרקו ינקוביץ', אדווין ג'סי, קמסו מארה, ג'וסואה מחיאס וריצ'מונד בואצ'י.

יחד עם זאת, לא במקרה בבית"ר אתמול שוחחו עם סוכני השחקנים בנידון אך לא שלחו מכתבים. גם היום ההערכה היא שבשלב ראשון יישלחו מכתבים לשלושה שחקנים בלבד, כשבמקביל יימשכו הנסיונות למצוא פתרונות ולקבל סיוע כלכלי בדמות הלוואה, תמיכה או מכירת שחקן. בואצ'י נמצא בסוף רשימת הזרים, כאשר התקווה היא כי יימצא פתרון להשאירו ולשחרר שלושה-ארבעה זרים.

רק אחרי שייבדקו כל האפשרויות לסיוע, תתקבלנה החלטות. לבקשת אוהדים, בבית"ר שוקלים לפנות לקהל בגיוס כספים לקראת משחק הבית הבא של הקבוצה, כאשר לכל אוהד יתאפשר לרכוש כרטיס התגייסות בכל סכום שיחפוץ, כאשר גם אוהד שלא מגיע למגרש יוכל להתגייס ולתרום את כרטיסו.

גורם במועדון אמר אתמול: "כולם רוצים לעזור, בודקים כל מיני אפשרויות, כרגע מילכדו את בית"ר אבל כולם כאן מנסים להציל אותה".

מצבה של מנהלי המיתולוגי של הקבוצה, אברם לוי, ממשיך להיות קשה, כאשר במשפחה מבקשים מכולם להמשיך ולהתפלל לרפואתו.

עוד בוואלה!

"תפסיקו עם הרמאות": האזינו לוויכוח בין קופמן לברזל בנוגע לבית"ר

לכתבה המלאה
ח"כ אופיר כץ מהליכוד. דוברות הכנסת, דוברות הכנסת
ח"כ אופיר כץ מהליכוד/דוברות הכנסת, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אופיר כץ הגיש היום בקשה לדיון דחוף בוועדת הספורט בכנסת על המצב הכלכלי שאליו נקלעה בית"ר ירושלים. בבקשה נכתב: "קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים נקלעה למצב כלכלי מורכב, בשל אירועי התקופה האחרונה שהתרחשו עם בעלי הקבוצה. המצב מסכן את עתיד המועדון, מחלקות הנוער והילדים וכן את תשלום המשכורת לשחקנים ולעובדים. בית"ר ירושלים היא קבוצה שקיימת כבר 86 שנים, יש לה מסורת ומורשת מפוארת בכדורגל הישראלי, עומדים מאחוריה מאות אלפי אוהדים, אשר חוששים ודואגים לעתידה. כמו כן, עולה השאלה כיצד בשנת 2022 על אף מנגנוני הפיקוח, קבוצה מגיעה למצב כזה.
על כן, אבקש לקיים דיון דחוף בוועדת החינוך, התרבות והספורט".

כץ: "כאוהד בית"ר, גם בתקופות הכי הקשות, אני לא יכול לעמוד מהצד ולראות את המועדון החשוב הזה מתפרק לנו מול העיניים. מועדון מהגדולים במדינה, שהולכים אחריו שנים רבות המוני אוהדים ממטולה ועד אילת. הגשתי בקשה לדיון דחוף בוועדת הספורט בכנסת בכדי שנוכל לנסות ולמנוע את קריסת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully