וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים הודיעו על הקמת עמותה ל"הצלת המועדון"

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 22:16

מספר מאוהדי הקבוצה, בהם אבנר נתניהו ומיקו ג'מאל, הודיעו שגייסו כבר קרוב למיליון שקל, שבכל מקרה לא יהיו רלוונטיים לתקופה הקרובה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

משם יגיע הפתרון? מספר אוהדים של בית"ר ירושלים הודיעו הערב (שלישי) על הקמת עמותה ש"מתגייסת לצורך הצלת המועדון". לפי ההודעה כבר הצליחו לגייס האוהדים קרוב למיליון שקלים, וזאת עוד בטרם נפתח הגיוס לקהל הרחב בתחילת השבוע הבא, אז כבר יהיה מאוחר מדי מבחינת חלון ההעברות הנוכחי. בין אנשי העמותה נמצאים הבדרן מיקו ג'מאל ואבנר נתניהו (בנו של חבר הכנסת בנימין נתניהו). בנוסף, העמותה לא תעביר כסף למועדון עד שלא תראה תכנית הבראה מסודרת שכוללת את עזיבתו של משה חוגג.

בין התורמים הראשונים של העמותה יהיו בין השאר אנשי העסקים תומר כהן, אבירן כהן ואהרון ריינמן. אנשי העסקים הללו הבטיחו כי יעבירו במיידית 300 אלף שקל לצורך הצלחת המועדון. בימים אלה עובדים אנשי העמותה על מתווה וחיבור למתעניינים ברכישת בית"ר במטרה לייצר מהלך משותף שימנע פירוק של המועדון וייצר נתיב להשקעה נקודתית בשלב ראשון לטובת העונה הקרובה ואופציה לרכישת המועדון והחזרתו לקדמת הבמה החל מהעונה הבאה.

מיקו ג'מאל. ניב אהרונסון
"לוקחים את גורלנו בידינו". ג'מאל/ניב אהרונסון

מחברי העמותה נמסר: "בעזרת השם, יוצאים לדרך חדשה ולוקחים את גורלנו בידינו. החל משבוע הבא מאות אלפי אוהדי הקבוצה יוכלו לקחת חלק אקטיבי בהצלת המועדון. כבר בימים הקרובים נשתף את אוהדי הקבוצה בעיקרי המהלך שתכליתו הצלת המועדון באמצעות חיבור לבעלי הון שמעוניינים לרכוש את בית"ר. אנו קוראים לכלל אוהדי הקבוצה להתחבר למהלך כדי שנוכל להביא את בית"ר לימים טובים יותר. בעזרת השם נעשה ונצליח".

אוהדים שמעוניינים להתחבר למהלך כבר בשלב זה יוכלו להירשם באתר העמותה כשאפשרות התרומה תיפתח כאמור בתחילת שבוע הבא, עם סיום ההערכות והשלמת כלל הפרטים הטכניים שנמצאים בהשלמות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully