וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן אחרי הערב הקשה והטעון: "כשנחתתי בארץ הייתי על סף דמעות"

26.1.2022 / 6:21

שחקנה של אלבה ברלין, שקלע 10 נקודות בהפסד למכבי תל אביב, סיכם את הערב המרגש שלו ביד אליהו, כולל את קבלת הפנים המעורבת של הקהל: "מנסה לחשוב עם המוח ולא עם הלב. וואחד חוויה, נהניתי מכל רגע, שלם עם ההחלטה שלי"

תקציר: שלונסק ורוצלאב - לבלואה-מטרופוליטנס 74:59/ספורט1

מכבי תל אביב גברה אמש (שלישי) 78:87 על אלבה ברלין במשחק השלמה ממסגרת המחזור ה-20 ביורוליג. מי שעמד במרכז ההתמודדות היה יובל זוסמן, שחקן הבית של הצהובים, שחזר לראשונה ליד אליהו עם קבוצתו החדשה, ביחד עם חברו תמיר בלאט. זוסמן סיים את המשחק עם 10 נקודות ו-3 אסיסטים ב-27 דקות.

לפני המשחק, עם כניסתו לפרקט, החלו חלק משמעותי מאוהדי מכבי תל אביב לשרוק בוז לזוסמן, ובמהלך הטקס שנערך לו לפני ההתמודדות אותו חלק המשיך בשריקות - בעוד רוב הקהל הריע לשחקן הבית. עם זאת, בכל נגיעה של זוסמן בכדור במהלך המשחק, נשמעו שריקות בוז רמות. כידוע, זוסמן היה אחד משחקני הבית האהובים ביד אליהו, אבל בסיבוב הקודם חגג במופגן את הניצחון של אלבה על הצהובים, כולל הקנטות לספסל של מכבי אחרי טראש טוק עם ננאלי.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
יום מרגש. זוסמן/דני מרון

מה עבר לו בראש? "הרבה דברים שקשורים לרגשות, אני מנסה לחשוב עם המוח ולא עם הלב, אני יכול לנסות להבין את הקהל ומה שהוא חושב, אבל אני חייב לעשות הכי טוב בשביל הקבוצה. מה שלא בשליטתי אני נמנע מלחשוב עליו", אמר זוסמן בסיום על הערב האמוציונלי שלו, "אני מכיר את ההיכל כל כך טוב, ראיתי שצבעו מבחוץ, שצבעו את הפרקט קצת, כשאתה מכיר את המקום כל כך טוב, אתה לא שוכח אותו. אני מכיר את מכבי כל כך טוב, זאת הייתה וואחד חוויה ונהניתי מכל רגע".

הישראלי הוסיף על העונה שלו עד כה בגרמניה: "זה לא פשוט, אני לומד על עצמי המון, יש לי הרבה זמן לבד, אני שם זר, יש לנו קוף על הגב, כמו כאן עם מכבי, אני מנסה ללמוד ממשחק למשחק ולהיות יותר טוב בשביל הקבוצה. אני שלם עם ההחלטה שלי, אני מתפתח ולומד, זה מה שמעצב לנו את החיים, ההחלטות".

זוס סיפר על הקשר עם תמיר בלאט: "אנחנו מדברים על הכל מהכל, תוך כדי משחק, אנחנו מכירים אחד את השני מצוין, וגם מחוץ למשחק. לתמיר יש את הניסיון לשחק נגד מכבי, הוא ניצח את מכבי כמה פעמים וגם הפסיד. הוא יודע מה צריך לעשות ומה לעשות פחות. אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה באשר היא, ובמיוחד נגד הקבוצה שאתה משחק נגדה זה נותן פוש. פעם שעברה זה הספיק, עשינו הכי טוב שיכולנו".

עוד בוואלה!

חגיגות היובל, גרסת הזעם: איך אוהדי מכבי תל אביב יכולים לכעוס על זוסמן?

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס, יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. דני מרון
חיבוק מהמאמן לשעבר. יאניס וזוס/דני מרון
יובל זוסמן זוכה לטקס בהיכל נגד מכבי תל אביב. דני מרון
תגובות מעורבות. זוסמן עם דיברתולומאו/דני מרון
יובל זוסמן, אלבה ברלין, נגד מכבי תל אביב. דני מרון
התרגש לחזור לישראל. זוסמן/דני מרון

לבסוף כשנשאל על הקושי לעזוב עכשיו את הארץ סיפר בהתרגשות: "היה לי מאוד קשה לנחות פה, התרגשתי עד דמעות, לראות את ההורים, להגיע לארץ, לא הייתי כאן כמעט שישה חודשים, הכי הרבה זמן שלי אי פעם. אני יכול להבין את השחקנים הזרים כשאין לך את הפוש של המשפחה, של החברים של הבית שלך, של השייכות קצת. אני צריך להיות עם המשפחה שלי עכשיו ולהעריך כל רגע שנשאר לי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully