וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 10 נקודות וניצחון לתומר גינת, הפסד לים מדר ופרטיזן

הפורוורד הישראלי הוסיף גם 6 ריבאונדים ב-59:74 של מטרופוליטנס בחוץ על שלונסק ורוצלאב ביורוקאפ. הרכז קלע 2 נקודות ב-85:71 של הסרבים מול טורק טלקום

תקציר: שלונסק ורוצלאב - לבלואה-מטרופוליטנס 74:59/ספורט1

משחק טוב לתומר גינת הערב (שלישי) במדי לבלואה-מטרופוליטנס, שגברה בחוץ 59:74 על שלונסק ורוצלאב במסגרת המחזור ה-11 ביורוקאפ. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה והשלים 18 דקות, במהלכן קלע 10 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. קית' הורנסבי (15) וטוני קרוקר (14) הוליכו את קלעי המנצחת, שהשיגה ניצחון שישי העונה ושיפרה את מיקומה בבית לאחר שהבטיחה את מקומה בשלב הבא. המחזור הבא יהיה האחרון בשלב הבתים.

לאחר מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ביתרון נקודה לזכות האורחת מצרפת, ברחה מטרופוליטנס וניצחה את שני הרבעים הבעים ב-14 הפרש, תוך כדי שהיא סופגת 24 נקודות בלבד במחצית השנייה. שלונסק מודחת סופית מהמפעל, כשהיא עם ניצחון בודד בעשרה משחקים.

שחקן לבלואה מטרופוליטנס תומר גינת. Daniele Panato, GettyImages
הופעה טובה. גינת/GettyImages, Daniele Panato

צפו בהפסד פרטיזן וים מדר

תקציר: טורק טלקום - פרטיזן בלגרד 71:85/ספורט1

גם ים מדר שיחק הערב, אך הרכז הישראי של פרטיזן בלגרד פחות ירצה לזכור את המשחק מול טורק טלקום. מדר קיבל 8 דקות בלבד במהלכן קלע 2 נקודות ומסר 2 אסיסטים בהפסד 85:71 לטורקים. בעקבות ההפסד נותרה פרטיזן שנייה בבית, כאשר חובנטוד בדאלונה תוכל להשיג יתרון של ניצחון על פני הסרבים אם ינצחו מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully