וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון טיילור הושאל לשטרסבורג, ספרופולוס: "תפקדנו טוב"

25.1.2022 / 23:14

הפורוורד יצטרף לצרפתים עד תום העונה, מאמן מכבי תל אביב שבע רצון לאחר ה-78:87 על אלבה ברלין: "שיחקנו בצורה חכמה"

במכבי תל אביב מרוצים לאחר שרשמו ניצחון שני ברציפות ביורוליג, 78:87 על אלבה ברלין הערב (שלישי). הקבוצה של יאניס ספרופולוס סובלת מעליות ומורדות קיצוניות בתקופה האחרונה, והגיעה עם ניצחון מרשים על אולימפיאקוס במחזור הקודם כאמור, אך גם לאחר הפסד דרמטי ומאכזב להפועל תל אביב בליגה. ווילבקין הוביל את קלעי המנצחת עם 18. יובל זוסמן שב ליד אליהו כשחקן יריב, ספג שריקות בוז וקלע 10 נקודות, שלא עזרו לקבוצתו להשיג ניצחון. תמיר בלאט לא קלע.

בתוך כך הודיעה הקבוצה לאחר המשחק כי קמרון טיילור יעזוב בהשאלה ויצטרף לשטרסבורג הצרפתית עד תום העונה. טיילור שותף הערב בניצחון הדאבליסטית הישראלית וקלע 11 נקודות. הגארד שהצטרף לאחרונה קיירי תומאס צפוי להירשם לליגה, ועשוי לערוך בכורה נגד חולון בשבת.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מהשחקני בשני צידי המגרש. ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "ניצחנו כי השחקנים תפקדו טוב הגנתית והתקפית. היה חשוב שנשלוט בקצב המשחק. שיחקנו בצורה חכמה, היו רגעים בהם הנענו את הכדור טוב מאוד. מבחינה הגנתית עשינו עבודה טובה כששמרנו את היריבה על תוצאה נמוכה. זה לא מאפיין אותנו שאיבדנו מעט כדורים. גם סיימנו עם 10 חטיפות וגם זה עזר".

היווני הוסיף: "השחקנים שיחקו הגנה טובה והיא מה שנתן לנו את היתרון כדי לנצח". על ביטול המשחק מול פנרבחצ'ה, שהיה אמור להתקיים ביום חמישי: "זה מה שזה, אני לא שמח ולא עצוב. זה מה שזה ואנחנו צריכים לעמוד בלוח הזמנים".

קמרון טיילור, מכבי תל אביב. דני מרון
עוזב לצרפת. טיילור/דני מרון

מאמן אלבה ברלין ישראל גונסאלס: "מכבי שיחקה טוב, הם היו עם יותר אנרגיות מאיתנו, הצלחנו לחזור ברבע האחרון, אבל זה לא היה מספיק בסוף. בסיטואציה שלנו אחרי הקורונה בלי אימונים להגיע למשחקים ברמה גבוהה, אני מרוצה מההופעה שלנו, אולי יום אחד יהיה לנו זמן להתאמן, לתקן דברים ולהחזיר את האנרגיה שלנו. לוח המשחקים לא עוצר, אנחנו משחקים משחק כל יומיים ככה שלושה שבועות, זאת סיטואציה רעה בשבילנו, ננסה לשרוד את גל המשחקים הזה".

על זוסמן: "יובל הוא שחקן צעיר, רק בן 23, הוא התקשה קצת בהתחלה עם השיטה שלנו, אנחנו משחקים עם הרבה חופש, הרבה משחק מעבר, השיטה שלנו זה לרווח את המשחק, הוא שחקן חכם ומשתפר בכל יום. אני מרוצה מההתקדמות שלו, זה היה משחק מיוחד בשבילו כי יש לו רגשות נהדרים למכבי, והוא הצליח לרשום משחק טוב".

על בלאט: "תמיר בלאט הוא שחקן חכם ואדם חכם, מבין טוב מאוד את הכדורסל, הוא בסיטואציה דומה לזוסמן. מתאקלם לשיטה שלנו, הוא עובד קשה להשתפר בהגנה, הוא גם שחקן צעיר ואנחנו שמחים גם ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully