וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקור? הנתון המדאיג של ליאונל מסי בפריז סן ז'רמן

רק שחקן אחד בליגות הבכירות באירופה רשם יחס שערים לבעיטות גרוע יותר מהארגנטינאי. בצרפת טענו: מזג האוויר מקשה עליו

תקציר: ואן - פריז סן ז'רמן 4:0/ספורט1

מעברו של ליאונל מסי לפריז סן ז'רמן עורר ציפיות גדולות בעיר האורות, שם קיוו לראות את היכולת שזיכתה את הארגנטינאי בשבעה כדורי זהב. אלא שבכל הנוגע למספרים, בינתיים זה לא זה, וביומיים האחרונים ניתחו בצרפת את מחצית העונה הראשונה של הכוכב בקבוצתו החדשה, כולל נתון אחד לא מחמיא במיוחד.

בסך הכל מסי כבש עד כה 6 שערים ובישל 4 נוספים ב-17 הופעות בכל המפעלים, אולם בליגה הצרפתית הוא מצא את הרשת רק פעם אחת ואחוזי ההצלחה שלו בבעיטות מעוררים דאגה: מבין כל השחקנים שהבקיעו העונה בחמש הליגות הבכירות באירופה, שחקנה של פריז סן ז'רמן רשם את יחס השערים לבעיטות השני הכי גרוע. מסי, שכבש כאמור שער ליגה אחד, רשם 44 ניסיונות, כשרק ז'ואאו קאנסלו ממנצ'סטר סיטי מחזיק ביחס גרוע יותר, עם שער אחד מתוך 46 בעיטות.

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא פוגע בליגה הצרפתית. ליאונל מסי/רויטרס

כמובן שסוגיות בריאותיות כאלה ואחרות היוו גורם משמעותי לכך שהפרעוש לא מפציץ מבחינה סטטיסטית. מסי נטל חלק רק ב-12 מ-22 משחקי הליגה של פריז סן ז'רמן, כאשר פציעות והידבקות בקורונה הקשו עליו לייצר עקביות בקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו.

עוד לפני שחזר לפעילות במהלך הניצחון 0:4 על ריימס אתמול (ראשון), ב"ל'אקיפ" פורסמה כתבה בנושא הקשיים של מסי בפריז סן ז'רמן ובה הזכירו עניין שעליו סיפר לראשונה לואיס סוארס: הקור. כזכור, בחודש שעבר חברו הטוב של הארגנטינאי סיפר במהלך ראיון כי מסי מתקשה להסתגל למזג האוויר בצרפת וסובל מאוד כשהוא נאלץ לשחק בטמפרטורות נמוכות ובמגרשים מושלגים. מעבר לכך, צוין כי מסי הופתע מרמת הפיזיות והאינטנסיביות בליגה הצרפתית.

עוד בוואלה!

שער בכורה לסרחיו ראמוס, פריז סן ז'רמן הביסה 0:4 את ריימס

לכתבה המלאה

בתוך כך, ב"ל'אקיפ" נכתב שבפריז סן ז'רמן החמיאו רבות למסי על יחסי האנוש והמקצוענות שלו. מבחינה חברתית, צוין כי הכוכב שקט יחסית בחדר ההלבשה, ונצמד בעיקר לחבריו בנבחרת ארגנטינה - אנחל די מריה וליאנדרו פארדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully