וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לסרחיו ראמוס, פריז סן ז'רמן הביסה 0:4 את ריימס

הבלם הספרדי התכבד בשער השני, וראטי שבר בצורת של כמעט חמש שנים בליגה ומסי חזר לשחק אחרי כחודש. 0:2 לניס השנייה במץ

לאחר שהתאושש מהקורונה ובדיוק חודש מאז הפעם הקודמת בה שיחק, ליאונל מסי חזר הערב (ראשון) ללבוש את מדי פריז סן ז'רמן, שהביסה 0:4 את ריימס. ניס השנייה ניצחה 0:2 את מץ במשחק הצהריים, בעוד מונפלייה גברה 2:3 על מונאקו עם שער בתוספת הזמן. בורדו, שהפכה לראשונה מאז 1982/83 שלא שומרת על שער נקי ב-22 המחזורים הראשונים של העונה, עלתה מעל הקו האדום עם 3:4 ביתי על שטרסבורג. קלרמון הפתיעה את ראן, ניצחונות גם לנאנט ואנז'ה.

סרחיו ראמוס שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער עם תילו קהרר. רויטרס
הייתה גם חגיגה חדשה. סרחיו ראמוס עם תילו קהרר/רויטרס

פריז סן ז'רמן - ריימס 0:4

מוליכת הליגה הצרפתית הפסידה רק בראן באוקטובר ובפארק דה פראנס עומדת כבר על 10 ניצחונות ותיקו אחד. ליאונל מסי חזר לסגל אחרי כחודש וקם מהספסל בדקה ה-63, אבל פריז סן ז'רמן הסתדרה גם בלעדיו מול החבורה של אוסקר גרסיה, כולל שער בכורה של סרחיו ראמוס בהופעתו הרביעית העונה בליגה. את הסכר פרץ מרקו וראטי בדקה ה-44 עם שמאלית לקורה ופנימה, והוא חגג שער ליגה ראשון מאז מאי 2017! ראמוס דחק את השני בדקה ה-62 אחרי הצלה של פרדראג ראיקוביץ' שנראתה כבר מעבר לקו ובחלוף חמש דקות וראטי בעט והבלם ואוט פאס הסיט לשערו הוא. דנילו חתם את התוצאה בדקה ה-75 אחרי פריצה סוחפת והכנה של קיליאן אמבפה מצד שמאל. קיילור נבאס, שחזר גם הוא מקורונה ותפס את מקומו של ג'אנלואיג'י דונארומה הפצוע, שמר על שער נקי.

מרקו וראטי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
כמעט חמש שנים מאז שער הליגה הקודם. מרקו וראטי/רויטרס

מץ - ניס 2:0

המארחת נחלצה מהקו האדום עם 0:1 בריימס למרות 14 חיסורים (שבעה שחקנים באליפות אפריקה) אבל לא הצליחה להפתיע שוב את המדורגת שנייה, אותה ניצחה בחוץ העונה. ניס חולמת על הופעה היסטורית בליגת האלופות וזה היה ניצחונה השישי ברציפות בכל המסגרות. אמין גואירי, שהחמיץ במחצית הראשונה על כר הדשא הגרוע במץ, בישל בדקה ה-58 לקפרן תוראם (שער שני רצוף) וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה בדקה ה-86, שמונה דקות אחרי ששער שלו נפסל.

אמין גואירי שחקן ניס. Sylvain Lefevre, GettyImages
ממשיך להרשים. אמין גואירי/GettyImages, Sylvain Lefevre

מונפלייה - מונאקו 2:3

הפסד ראשון למאמן הבלגי פיליפ קלמון, למרות שקבוצתו ידעה להשוות אחרי פיגור 2:0. מונפלייה הגיעה אחרי שני הפסדים וללא הקפטן המצוין טז'י סבאנייה, אבל הכישרון בן ה-19 אלי ווהי כבש בדקה ה-13 ובישל לסטפי מאבידידי בדקה ה-32. וויסאם בן ידר צימק בנגיחה שתי דקות לאחר מכן ואלכסנדר נובל מנע ספיגות נוספות ממונאקו, שהצליחה להשוות בזכות שער בכורה של ואנדרסון בדקה ה-82. אלא שבתוספת הזמן מאבידידי השלים צמד והעניק למונפלייה ניצחון ליגה ראשון ב-2022. המארחת גם עלתה למקום השישי על חשבון מונאקו.

סטפי מאבידידי שחקן מונפלייה. Eurasia Sport Images, GettyImages
העלה את מונפלייה למקום השישי. סטפי מאבידידי/GettyImages, Eurasia Sport Images

משחקים נוספים

קלרמון - ראן 1:2
לקלרמון: לוקא דה קוניה (60), ז'ורדן טל (71). לראן: באטיסט סנטאמריה (19)

בורדו - שטרסבורג 3:4
לבורדו: הוואנג אוי-ג'ו (17, 39 ו-90), אלברטו אליס (21). לשטרסבורג: קווין גמיירו (43 ו-57), מאג'יד וואריס (90+7)

נאנט - לוריין 2:4
לנאנט: אנדריי ז'ירוטו (39), רנדל קולו מואני (53), עוסמאן בוקארי (69), ווילם גובלס (86). ללוריין: טרם מופי (56), סמבו סומאנו (85)

אנז'ה - טרואה 1:2
לאנז'ה: תומא מנגאני (26 ו-37 בפנדלים). לטרואה: ברנדון דומינגס (11)

מונפלייה - מונאקו (18:05)

המחזור החל ביום שישי עם ניצחונה של ליון 0:1 בדרבי על סנט אטיין שנותרה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully