וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה החמיץ פנדל, נפצע וגילה שביתו נפרץ במהלך המשחק

חלוץ ריאל מדריד הציג את אחד ממשחקיו היותר מאכזבים העונה ונאלץ לנטוש את כר הדשא, בזמן ששודדים פרצו לביתו בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות

תקציר: ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2/ספורט1

יום ראשון היה לא פשוט עבור קארים בנזמה. בדקה ה-33 במשחקה של ריאל מדריד נגד אלצ'ה הוא בעט פנדל לשמיים, בפתיחת המחצית השנייה הוחלף בגלל פציעה שכעת מדאיגה אותו ואת הבלאנקוס שבחודש הבא יפגשו את פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, וכמובן שהבלאנקוס מעדו במפתיע וסיימו ב-2:2 שעלה להם בשתי נקודות יקרות. אם לא די בכך, הבוקר (שני) התברר שבמהלך המשחק שודדים פרצו לביתו של החלוץ הצרפתי.

ביתו של בנזמה היה ריק במהלך המשחק והשודדים ניצלו זאת עד תום כשמצאו פרצה ונכנסו דרך החצר. זו הפעם השנייה שביתו של בנזמה נפרץ, הפעם הוקדמת גם כן הייתה במהלך משחק - בזמן הקלאסיקו נגד ברצלונה בפברואר 2019.

בנזמה חי בבית פרטי ומפואר במתחם בתי יוקרה בסן סבסטיאן דה לוס רייס, שמרוחקת כ-18 קילומטר ממדריד. כידוע, בדצמבר האחרון חגג בנזמה את יום הולדתו ה-34 והוא נמצא בעונת שיא שבמהלכה, עד כה, כבש 24 שערים ובישל עוד 9 ב-28 הופעות בכל המסגרות. אם ייעדר בתקופה הקרובה, ישש שבריאל מקווים מאוד שיתבדה, לקרלו אנצ'לוטי ולבלאנקוס בהחלט יש סיבה לדאגה לאור הפער בפסגת "לה ליגה" שהצטמק אמש וכן לקראת שלבי ההכרעה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully