וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: למרות החשש של ברצלונה, אנסו פאטי לא יעבור ניתוח

בספרד דווח כי כוכב הבלאוגרנה מעדיף טיפול שמרני, על אף שבמועדון מאמינים שהליך כירורגי יהיה אפקטיבי יותר בטיפול בפציעה. צ'אבי: "הביטחון של השחקנים נמוך". אלבה: "מסמנים אותי"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

אחרי שני משחקים מתסכלים שבהם היא איבדה שני תארים נגד ריאל מדריד ואתלטיק בילבאו, ברצלונה חזרה אמש (ראשון) לנצח, אבל זה ממש לא היה מרשים. הקטלאנים גירדו 0:1 בחוץ על אלאבס מהתחתית בזכות שער של פרנקי דה יונג בדקה ה-87. בארסה צימקה בזכות הניצחון הזה את הפער מאתלטיקו מדריד הרביעית לנקודה בלבד, שבועיים לפני שהשתיים הללו ייפגשו בקאמפ נואו לקרב ישיר על המקום בליגת האלופות.

מעבר ליכולת הבינונית, הצרה המרכזית של ברצלונה היא הפציעה הטרייה של אנסו פאטי. היום התקיימה פגישה בה נכחו 15 גורמים מתוך המועדון, על מנת להחליט האם הכוכב הצעיר יעבור ניתוח לשיקום שריר הירך האחורי ברגלו השמאלית. ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי השחקן החליט להימנע מניתוח ובחר בטיפול שמרני, זאת בהמלצת מומחים מחוץ למועדון ולמרות שבברצלונה חשבו שהתערבות כירורגית תהווה פתרון אפקטיבי יותר לבעיה.

ברדיו "קופה" טענו כי ההחלטה של פאטי נובעת מטראומה מסוימת, לאחר שהשחקן נכנס שלוש פעמים לחדר הניתוח בשנה החולפת. כזכור, אחרי שנפצע שוב במהלך משחק הגביע נגד אתלטיק בילבאו, נקבע כי פאטי יושבת לתקופה של בין 6 ל-8 שבועות.

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג מול שחקן אלאבס גונסאלו אסקלנטה. Quality Sport Images, GettyImages
הציל את ברצלונה ממבוכה. פרנקי דה יונג/GettyImages, Quality Sport Images

בחזרה לניצחון על אלאבס. פרנקי דה יונג, שכבש את שער הניצחון ונבחר לאיש המשחק, סגר חשבון בסיום ועקץ את מבקריו כשאמר: "הרמה שלי רגילה. אני יכול להשתפר, אבל לא נראיתי אסון עד עכשיו. עכשיו אנשים יגידו ששיחקתי טוב כי כבשתי, אבל יש אנשים שלא מבינים את המשחק. הכי חשוב עכשיו זה המאבק על הטופ 4. התוצאה הזו חשובה, אבל אנחנו צריכים לשפר את הרמה שלנו. אנחנו צריכים למצוא יותר שטחים ולרווח את המשחק".

שחקן נוסף שהתייחס לביקורות שקיבל הוא ג'ורדי אלבה. המגן השמאלי הוותיק הוביל לפנדל שגרם להדחת ברצלונה מגביע המלך בידי אתלטיק בילבאו כבר בשמינית הגמר, ובתגובה לביקורות אמר: "אני מרגיש שמסמנים אותי הרבה שנים. זו לא הפעם הראשונה שזה קרה לי, אני מקבל כל ביקורת, זה חלק מהקרקס שנוצר. אם אני משחק טוב לא מדברים עליי, אם אני משחק כמו במשחק ההוא אז הורגים אותי. תמיד מסמנים את הוותיקים כשמפסידים, בניצחונות זה שונה".

על הנקודות החשובות מול אלאבס אמר אלבה: "ההרגשה טובה, אנחנו שולטים אבל צריכים להיות יותר סבלניים. אנחנו שחקנים איכותיים, הגישה הייתה נהדרת אחרי הפסד כואב, אנחנו צריכים להכריע משחקים יותר מוקדם כי זה סבל להגיע לסיום כזה".

עוד בוואלה!

ממשיך בשלו: דמבלה הבריז מהאסיפה, ברצלונה צפויה להענישו

לכתבה המלאה
ג'ורדי אלבה, שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
כבר רגיל לביקורות. אלבה/GettyImages, Quality Sport Images

המאמן צ'אבי הוסיף: "אלה שלוש נקודות קריטיות, הקבוצה הייתה זקוקה להן והיא הרוויחה אותן. זה נותן ביטחון ואמונה במה שאנחנו עושים. השחקנים בתקופה קשה, עם ביטחון נמוך, הם חגגו הרבה בחדר ההלבשה". המאמן ביקר את שחקני ההתקפה שלו ואמר לאחר המשחק: "הם לא שיחקו טוב. צריך להניע את הכדור הרבה יותר ברוגע ולהגיע לאזורים הנכונים. היה חסר לנו דיוק במשחק. זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל ניקח את שלוש הנקודות ונמשיך הלאה. אנחנו צריכים לבקר את עצמנו כדי להשתפר, זו הדרך. אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים ונמשיך לעשות".

בינתיים, בקטאלוניה מדווחים כי ברצלונה החליטה להשאיר עד לתום העונה את לוק דה יונג. החלוץ ההולנדי שהצטרף הקיץ בהשאלה לעונה אחת מסביליה היה תחת ביקורות רבות, אך בשלושת המשחקים האחרונים הוא כבש שלושה שערים וגם אתמול הוא פתח ב-11. קאדיס התעניינה לצרפו במקרה בו ברצלונה הייתה מחליטה לקצר את ההשאלה, אך לבסוף הוחלט להמשיך בהתקשרות עד הקיץ. אגב, בשישה משחקי ליגה בהם דה יונג פתח ב-11, ברצלונה טרם הפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully