וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הפסידה לברסט בבכורה של בן ארפה. בקאמבו כבש בניצחון מארסיי

שחקן נבחרת צרפת לשעבר ערך את הבכורה במדי האלופה שנכנעה 2:0. החזרה של בקאמבו הייתה טובה יותר, מארסיי גברה על לאנס 0:2 בחוץ

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

אחרי ניצחונה של ליון 0:1 על סנט אטיין בדרבי, המחזור ה-22 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים שהסתיימו בתוצאה זהה. ברסט הרשימה נגד ליל, בעוד מארסיי חזרה מלאנס עם שלוש נקודות.

שחקני מארסיי חוגגים. רויטרס
בחזרה למקום השני. מארסיי/רויטרס

לאנס - מארסיי 2:0

8 שנים אחרי שכבש את השער האחרון שלו בליגה הצרפתית, סדריק בקאמבו עשה זאת שוב הערב. בפעם שעברה הוא הבקיע במדי סושו נגד בורדו ב-3 בינואר 2014 והערב נכנס להופעת בכורה במדי מארסיי בדקה ה-74 ושלוש דקות לאחר מכן קבע 0:2. דימיטרי פאייה כבש את הראשון (34 בפנדל) והקבוצה מדרום צרפת חזרה למקום השני. לאנס ללא ניצחון ליגה ביתי על מארסיי מאז נובמבר 2009.

עוד בוואלה!

ראשון בצרפת: ליאונל מסי חוזר לסגל פ.ס.ז' אחרי חודש

לכתבה המלאה
שחקני ברסט חוגגים. רויטרס
ליל סובלת מולם. שחקני ברסט חוגגים/רויטרס

ברסט - ליל 0:2

רצף תשעת משחקי הליגה ללא הפסד של האלופה נקטע במגרש בו הפסידה גם בעונה הקודמת, כך שהיא סגרה עונה שנייה ברציפות ללא ניצחון על ברסט (שני משחקי הבית הסתיימו בתיקו). המארחת השיגה רק נקודה בארבעת המחזורים האחרונים, אבל הפעם התחילה נהדר בזכות שער עצמי של טיאג'ו ג'אלו בדקה השלישית וקיבלה הופעה נפלאה משוערה ההולנדי מרקו ביזוט, שעצר בין היתר גם את חאתם בן ארפה שערך בכורה במדי ליל. סטיב מונייה סגר עניין עם פנדל בתוספת הזמן.

משחקי יום ראשון:

מץ - ניס
אנז'ה - טרואה
בורדו - שטרסבורג
קלרמון - ראן
נאנט - לוריין
מונפלייה - מונאקו
פריז סן ז'רמן - ריימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully