וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' ביקש שיישאר, אבל עידו שחר כבר החליט: "רק רוצה לשחק"

מכבי פתח תקוה הבטיחה תפקיד מרכזי, הקשר הצעיר מאס בהבטחות, לוזון לחץ ומכבי תל אביב השאילה. עכשיו חובת ההוכחה עליו

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

1. אחרי שהושאל אתמול (רביעי) ממכבי תל אביב למכבי פתח תקוה, עידו שחר צפוי לערוך הבוקר אימון בכורה בקבוצתו החדשה. הקשר בן ה-20 חוזר על ידי כמה קבוצות בליגת העל, אבל פתח תקוה הייתה הרצינית ביותר.

שחר שגדל במחלקת הנוער בקרית שלום, סומן בתחילת העונה כאחד הצעירים שיכולים לעשות העונה קפיצת מדרגה. הקשר היה משוכנע שההישארות של פטריק ואן לוון, ביחד עם הקושי לצרף שחקני רכש, יסייעו לו לקבל דקות משחק, אבל בפועל זה לא קרה. בסך הכול הוא רשם 12 הופעות במדים הצהובים, שלוש מהן בליגה. האחרונה הייתה במשחק נגד הפועל ירושלים, אז נכנס כמחליף וכבש בניצחון 1:3.

שחקן מכבי תל אביב עידו שחר. רויטרס
ציפה להרבה יותר דקות משחק במכבי תל אביב העונה. שחר/רויטרס

2. למרות המחמאות הרבות שקיבל וההערכה הגדולה לה זכה בקרית שלום, עידו שחר רצה בעיקר לשחק ולהיות על הדשא. "נמאס לי מהבטחות, לא מאמין יותר לאף אחד", הוא אמר לאחד מחבריו בדרך חזרה מטדי, "מחמאות זה כיף, שיחות עידוד זה יופי, אבל אני רעב לדקות על הדשא, אני חייב לשחק".

בליגה שחר בדרך כלל התלבש ונשאר מחוץ לסגל וגם בשני המשחקים האחרונים הוא צורף לסגל ממש במקרה וברגע האחרון. בשבוע שעבר יצאה הקבוצה למשחק הגביע בקרית שמונה והקשר שוב נותר מחוץ לרשימה של מלאדן קרסטאיץ'. בסופו של דבר מאור קנדיל חלה ושחר הוקפץ לקרית שמונה, אבל אחרי 120 דקות ראה חמישה מחליפים שהועדפו על פניו.

הסיפור כמעט חזר על עצמו גם בשבת בטדי. בהיעדרם של עדן שמיר ודן גלזר המוצהבים, שחר היה משוכנע שיקבל ההזדמנות מול הפועל ירושלים, אך לתדהמתו שוב נאמר לו שהוא מחוץ לסגל. בסופו של דבר טל בן חיים חלה, שרן ייני חש כאבים והקשר הצעיר שוב הוזעק ברגע האחרון. הפעם הוא שולב וגם כבש, אבל ההחלטה שלו לעזוב כבר התקבלה.

שיחת שכנוע של המאמן קרסטאיץ' בקרית שלום בתחילת השבוע לא שינתה את ההחלטה של שחר. המאמן הסרבי ביקש להשאיר אותו ובהתחלה סירב לאשר את ההשאלה, הוא אמר לקשר שהוא יקבל יותר הזדמנויות, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. שחר כאמור היה שבע מהבטחות ורצה בעיקר לשחק והרבה. אתמול מכבי מימשה את סעיף האופציה שהייתה לה להארכת חוזהו בשנתיים נוספות והבוקר הוא כבר יתאמן אצל ניר קלינגר.

עוד בוואלה!

חוזהו של עידו שחר במכבי תל אביב הוארך, הקשר הושאל למכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. מאור אלקסלסי
שיחת השכנוע לא עזרה. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

3. אחרי הגעתו של ניר קלינגר למכבי פתח תקוה, הבטיח היו"ר אבי לוזון לעשות שינויים משמעותיים בסגל. הוא דיבר על צירופם של לפחות חמישה שחקנים ואחרי שהחתים תחילה את אור אינברום, והמולדבי יון ניקולאסקו, הוא מצרף השבוע את הבלם הבוסני אדי מחרמיץ' ואת עידו שחר. לוזון העביר לצהובים מסר כבר לפני מספר שבועות שאת שחר הוא רוצה כמעט בעל מחיר. השיחות התחילו בגישושים לגבי אילון אלמוג ואדוארדו גררו, אך לוזון הבין מהר מאוד שהם לא ישוחררו ולכן התעקש על עידו שחר.

לוזון וגם המאמן קלינגר, העבירו לשחר מסרים שהוא יהיה שחקן הרכב בפתח תקוה, בנוסף לעובדה ששכרו ישולם במלואו וגם כאן הוא לא ייפגע. הקשר השתכנע והסכים לעבור כבר בשבוע שעבר, אבל במכבי תל אביב התעקשו שיישאר למשחקים נגד קרית שמונה והפועל ירושלים ואז קיבל הקשר אור ירוק למעבר.

לוזון מבחינתו חיזק למעשה את כל השדרה המרכזית של הקבוצה, מההגנה ועד החלק הקדמי, כאשר כעת הוא מחפש עוד קיצוני אחד כדי להוסיף עוד מהירות ומחץ להתקפה. המטרה הייתה למצוא שחקן ישראלי, אך השוק חלש מתמיד ופתח תקוה ככל הנראה תצרף עוד זר. שמותיהם של אדווין ג'סי מבית"ר ירושלים ויוג'ין אנסה מבאר שבע נמצאים על הפרק בשלב זה.

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
קיבל כל מה שביקש. קלינגר/ברני ארדוב

4. ניר קלינגר קיבל כמעט את כל מה שביקש מהלוזונים וכעת הוא יצטרך לחלץ את קבוצתו מהמקום האחרון ולהעלות אותה מעל הקו האדום. "הליגה מאוד צמודה ואנחנו בסך הכול צריכים לעלות שני מקומות למעלה", אמרו השבוע בקבוצה, אבל המשימה בהחלט לא תהיה פשוטה. נכון שפתח תקוה מתחמשת יותר מכל יריבותיה לתחתית, אך מקרי העבר מעידים שזו עדין לא ערובה להצלחה, בטח לא עם רכש שמגיע בינואר. הבלם הבוסני מחרמיץ' למשל, לא שיחק 11 חודשים ובטוח שייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק.

ביום ראשון יארחו הלוזונים את הפועל באר שבע שתגיע ללא המאומתים לקורונה ואחרי שני הפסדים רצופים. כמובן שהשאיפה היא לאגור נקודות כבר נגדה, אבל במכבי פתח תקוה כבר מביטים לעבר שלושת המשחקים לאחר מכן, שיהיו מאבקים ישירים נגד היריבות בתחתית; הפועל נוף הגליל ושתי הירושלמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully