וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא שיחק 11 חודשים: אדי מחרמיץ' סיכם במכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 9:54

הבלם הבוסני (29) יגיע בהשאלה מוויסלה קרקוב וינסה לסייע לקבוצתו של קלינגר להישאר בליגה. המתנה לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע לעידו שחר

תקציר: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה מחזקת את ההגנה: אדי מחרמיץ', בלם בוסני, סיכם וצפוי להגיע לקבוצה בהשאלה עד לסיום העונה מוויסלה קרקוב. מחרמיץ' בן ה-29 לא היה בתכניות של הקבוצה הפולנית וכלל לא שיחק העונה. למעשה, ההופעה האחרונה שלו בויסלה הייתה ב-19 בפברואר, כך שהוא מגיע למלאבס אחרי שלא שיחק 11 חודשים.

מחרמיץ' למעשה ממשיך בנדודיו אחרי ששיחק בעבר גם במולדתו בוסניה וכן בסלובקיה, פורטוגל, צ'כיה, לטביה, אוקראינה ואוסטריה. העמדה הטבעית שלו היא בלם, אבל הוא תופקד בעבר לעתים גם כמגן שמאלי.

אדי מחרמיץ׳ (מימין). Gualter Fatia, GettyImages
יציל את הלוזונים מירידה? מחרמיץ'/GettyImages, Gualter Fatia

בפתח תקוה מקווים לקבל היום תשובה ממכבי תל אביב בנוגע להשאלתו של הקשר עידו שחר. מי שאמור להכריע סופית בנוגע למעבר הוא מאמן הצהובים מלאדן קרסטאיץ', שבאופן מפתיע סירב בימים האחרונים לאפשר לקשר לעזוב בגלל שהוא מעדיף לשמור על סגל רחב ככל שניתן. בפתח תקוה מאמינים שבסופו של דבר ראשי מכבי תל אביב יקבלו את רצונו של שחר לעזוב.

מכבי פתח תקוה נמצאת במקום האחרון בליגת העל, עם 11 נקודות בלבד אחרי 18 משחקים, לא הצליחה להתאושש בינתיים אחרי עזיבת גיא לוזון ומינויו של ניר קלינגר, כשהמאמן החדש כבר הבהיר שקבוצתו חייבת חיזוק בחלון ההעברות של ינואר ושתצרף מספר שחקנים לספר עמדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully