וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בחדרה: סיסה, מרמנטיני ואלפרד בספק למשחק נגד אשדוד

שלושת הזרים של מנחם קורצקי עלולים להיעדר הערב (19:00). השניים הראשונים עדכנו שאינם חשים בטוב והחלוץ שהצטרף לאחרונה התלונן על מתיחה בשריר

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

דאגה רבה בהפועל חדרה לקראת המשחק הערב נגד מ.ס אשדוד (ראשון, 19:00), לאחר שהבלם ג'ונתן סיסה והקשר גוסטבו מרמנטיני לא חשו בטוב אמש והם בספק גדול להתמודדות. אליהם אפשר להוסיף גם את החלוץ סטיבן אלפרד, שהרגיש מתיחה בשריר רגלו וגם הוא בספק להערב.

זה יהיה משחק שלישי של חדרה תוך שבוע, אחרי שרק ביום חמישי גברה הקבוצה על בני סכנין במסגרת גביע המדינה ובצוות המקצועי בכל מקרה תיכננו לבצע רוטציה וחלוקת עומסים, אך לא ציפו ששלושה זרים משמעותיים יהיו בספק. חדרה לא ניצחה חמישה משחקי ליגה ברציפות ובמועדון מייחסים חשיבות רבה לקרב מול אשדוד.

סטיבן אלפרד, הפועל חדרה. שלומי גבאי
הרגיש מתיחה בשריר. סטיבן אלפרד/שלומי גבאי

בנוסף לחולים ולפצועים, יחסר המאמן מנחם קורצקי גם את החלוץ הפצוע שובל גוזלן ואת המגן הימני דיא לבאבידי שירצה עונש השעיה בגין צבירת כרטיסים צהובים. מנגד, ישוב הקשר מוחמד אוסמן לסגל ולהרכב, אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה משלושה משחקים. גם השוער רובי לבקוביץ', שקיבל מנוחה בגביע, יחזור הערב להרכב, כאשר רון אונגר אמור לפתוח בעמדת המגן הימני ואביב לין הצעיר שנכנס להרכב במשחקים האחרונים, ימשיך במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully