וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב מסתבך: בית"ר ירושלים לא בונה על מלול, ומכינה תוכנית קיצוצים

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 8:58

בית"ר תמתין לראות אם "הרוכש המיועד" יעביר מיליון דולר כדי לבדוק את רצינותו, אבל במועדון סקפטיים ומתכננים כבר קיצוץ רוחבי של 30-20 אחוז. שחקנים ישוחררו, חשש לפגיעה מקצועית. גם עם הרוכשים האמריקאים המצב תקוע

התגובות לאחר הפסדה של בית"ר ירושלים 2:0 למ.ס. אשדוד/ספורט1

בבית"ר ירושלים ימתינו לראות האם סטפן מלול יעביר בימים הקרובים את דמי הרצינות בסך מיליון דולר לנאמנות, על מנת שתהיה להם איזשהי תקוה למו"מ עם היהודי- צרפתי, אך בשלב זה במועדון סקפטיים לגבי האיש ומתקדמים הלאה, כאשר בהמשך השבוע אמור המפרק עו"ד יצחק יונגר לשבת עם אלי אוחנה, מוני ברוש וחיים נבון בכדי להציג תכנית קיצוצים להמשך העונה לכל עובדי המועדון. ההערכה היא כי מדובר על קיצוץ רוחבי של 20-30 אחוז, כאשר במידה ויגיע רוכש ייתכן והכסף יוחזר.

מעבר לכך, תצטרך בית"ר לשחרר מספר שחקנים, כאשר אדווין ג'סי ומרקו ינקוביץ' בראש הרשימה, כאשר במועדון אומרים: "אם נשחרר ולא נצרף יהיה כאן סגל קצר שלא יוכל להישאר בליגה, דחו את זה עד עכשיו, שימצאו פתרונות שכוללים גם ניסיון אמיתי להישאר בליגה". יהיה ניסיון להעביר לא מעט התחייבויות ותשלומים לעונה הבאה, אך נכון לעכשיו, כל עוד משה חוגג לא מעביר כספים למועדון ורוכש לא היה בשבועות הקרובים, יצחק יונגר יצטרך למצוא פתרונות יצירתיים.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
כולם צוחקים על מלול, אבל הקבוצה מתפרקת. בית"ר/מאור אלקסלסי
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. מאור אלקסלסי
בעיות מקצועיות, והן רק יוחמרו. בית"ר/מאור אלקסלסי

בנוגע לקבוצת הרוכשים האמריקאית, הצדדים כבר סגרו את סכום הרכישה, אך בשלב הזה הדברים תקועים בדיוק באותו המקום, והוא בנוגע לתביעות עתידיות. ישנם כל כך הרבה סימני שאלה סביב משה חוגג וחששות מתיבת פנדורה, כך שבשלב הזה התחושה היא שהסיכוי להביא רוכש ראוי היא רק במידה והקבוצה תעבור ללא תמורה, כאשר הרוכש יצטרך לקחת עליו רק את ההתחייבויות.

בתוך כל זאת, עם ההתעוררות של קבוצות התחתית אתמול, בית"ר יוצאת היום (ראשון) לקרית שמונה בתקוה להשיג לפחות נקודה (20:00, ספורט2). עדיין לא ברור אם קאמסו מארה יהיה בסגל. אוראל דגני מחוץ לסגל, לאחר שרק אתמול חזר להתאמן לאחר הקורונה והוא סובל עדיין מפגיעה במפשעה. מרקו ינקוביץ' עורך אימונים בחדר כושר בלבד. אופיר קריאף עשוי לפתוח בקישור, רועי הרמן יחזור ל-11, כמו גם ירדן שועה שיחזור לסגל לאחר שהיה מוצהב בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully