וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין מזהיר "מלול ניתק קשר ברגע שנשאל על דברים שפורסמו עליו"

עודכן לאחרונה: 14.1.2022 / 13:57

מנכ"ל בית"ר לשעבר שניהל מו"מ עם הרוכש המיועד ב-2010, מספר כיצד הוא נעלם בזמנו ומבהיר: "צריך לצנן את ההתלהבות. מקווה שהבדיקה הפעם תהיה יסודית מאשר במקרה של בן ח'ליפה". האוהדים מחו באימון, יוסי מזרחי הבטיח להם שינוי בתקופה הקרובה

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 0:4 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

על רקע ההודעה על חתימת הסכם ראשוני עם הרוכש המיועד סטפן מלול, שחקן ומנכ"ל בית"ר ירושלים לשעבר איציק קורנפיין, טוען: גם אם העסקה תצא לפועל, לא בטוח שאלו חדשות טובות לקבוצה.

קורנפיין שהיה במו"מ עם אותו מלול בנוגע לרכישת בית"ר בשנת 2010 עד שאיש העסקים הצרפתי-יהודי נעלם, אמר היום (שישי) ל"רדיו ירושלים": "אני רוצה לצנן את ההתלהבות, אני לא בטוח שתצא עסקה, ואם תצא לא בטוח שזה טוב לבית"ר ירושלים ושעוד כמה שנים לא יהיו איתו בעיות".

קורנפיין סיפר: "ב-2010 נפגשתי עם סטפן מלול פעמיים, פעם אחת אצל ניר ברקת ופעם אחת עם היועץ של ניר ברקת. נפגשנו גם עם איש הכספים שלו, הבאנו עורך דין צרפתי מטעמנו, וברגע שעורך דין מטעמנו ביקש הבהרות כאלה ואחרות לגבי מסמכים שהועברו, אז נותק הקשר עם מלול. הוא ניתק את הקשר ברגע שעורך דין מטעמנו שאל שאלות לגבי נכסים שלו ודברים שפורסמו עליו בצרפת. אני מאוד מקווה בשביל בית"ר שהבדיקה הפעם תהיה יותר מעמיקה ויסודית מהשיח' בן ח'ליפה".

איציק קורנפיין מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים. ברני ארדוב
כבר נכווה ממלול בעבר. קורנפיין/ברני ארדוב

כ-30 אוהדים הגיעו היום לאימון הקבוצה בבית וגן בגשם, תלו שלטים וצעקו לשחקנים "תתביישו" ו"אין לכם כבוד" - על רקע התבוסה למכבי חיפה בגביע המדינה ורצף התוצאות המאכזבות של הקבוצה.

לאחר מכן הם נכנסו לכר הדשא, שוחחו עם השחקנים וביקשו מהם להמשיך להילחם. האוהדים אף הדליקו זיקוקים, ואחד מהם חלף בסמוך לירדן שועה שנבהל.

לאחר מכן האוהדים שוחחו עם אלי אוחנה ויוסי מזרחי וביקשו תשובות. מזרחי ביקש מהאוהדים להמשיך להגיע ולתמוך ואף אמר להם "עם תמיכה שלכם נוכל להישאר בליגה, זה הכוח שלנו". מזרחי אף הוסיף שהוא מאמין שכבר בקרוב יראו שינוי על הדשא.

ז'וסואה מחיאס חזר מונצואלה וייבדק, כאשר עדיין לא ברור אם יוכל להתאמן בקרוב. השחקן טוען כי הניתוח שעבר לאחר השבר במרפק נתקל בקשיים והוא אינו מרגיש טוב עם היד. אוראל דגני אמור לסיים את הבידוד מחר ולהצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully