וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול באיגוד השופטים: "צריך לשקול שימוש ב-VAR בעוד מקרים"

16.1.2022 / 6:40

הטעות המביכה של אביעד שילוח בניצחון מכבי תל אביב מסעירה את האיגוד, גם הצוות של השופט על המוקד: "כל הסיפור היה יכול להימנע"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מבוכה גדולה באיגוד השופטים נוכח תצוגת השיפוט של אביעד שילוח אמש (שבת) במשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב (3:1). גם הבוקר לא נרגעים באיגוד ממה שקרה אמש בטדי. הכרטיס האדום ששלף השופט לקשר מכבי תל אביב מתן חוזז אחרי שני צהובים שגויים ששלף לו, הותיר רבים באיגוד בתחושת אי נוחות קשה. מעבר לשילוח שזכה אמש לחצי ביקורת רבים מכיוון האיגוד, גם הצוות שלו ובעיקר השופט הרביעי ועוזר השופט שהיו בסמיכות לאירוע, לא יצאו נקיים.

גורמים בכירים באיגוד הביעו אמש פליאה על כך שאיש מבין העוזרים של שילוח, לא הסב את תשומת לבו לכך שחוזז לא היה צריך לספוג כרטיס צהוב על עבירה שלא ביצע על גיא בדש וכי אם כבר, היה מקום להוציא צהוב שני לקשר הפועל ירושלים שעשה הצגה והתפתל על כר הדשא כדי לא לקבל את הצהוב.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז אחרי שספג כרטיס אדום מהשופט אביעד שילוח. ברני ארדוב
תחושת אי נוחות קשה. חוזז מורחק/ברני ארדוב

גם הכרטיס הצהוב השני ששלף שילוח לחוזז לא היה במקום ובכלל היו לשופט עוד טעויות במהלך המשחק. "אנחנו כל פעם הולכים צעד קדימה וחוזרים שניים אחורה", אמר אמש בכיר באיגוד השופטים. "כל פעם שנדמה לנו שאנחנו עולים ברמה ומגיעים למקום טוב באיכות השיפוט, יש מישהו אחר שעושה טעות משמעותית".

גורם באיגוד הביע אמש תקווה כי בקרוב יוחלט בפיפ"א להכניס את שופט הואר להתערב גם בשליפת אדום בגין צהוב שני. "אם שופט ה-VAR איתן שמואלביץ' היה יכול להעיר לשילוח ולומר לו שלא מגיע לחוזז צהוב שני, כל הסיפור הזה היה נמנע. צריך לשקול שימוש ב-VAR בעוד מקרים. שופטים לא יכולים היום להצליח לאורך זמן בלי שימוש ב-VAR".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully