וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם באיגוד השופטים משילוח: "אי אפשר להבין ולקבל את זה"

עודכן לאחרונה: 15.1.2022 / 23:45

השופט שהרחיק את חוזז ישלם מחיר בשיבוצים הקרובים, באיגוד הגיבו: "בשלישי ריקן הציל אותנו, היום קניקובסקי". במכבי תל אביב נאמר: "רק השופט ראה הפוך". ברשת נדהמו: "יותר גרוע מאליפות אפריקה"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

צפו בתקרית: 2:10 דקות מפתיחת הסרטון, חוזז מקבל צהוב אחרי עבירה אגרסיבית שנעשתה עליו

מכבי תל אביב התקדמה הערב (שבת) למקום השלישי בטבלת ליגת העל, אחרי ניצחון דרמטי 1:3 על הפועל ירושלים, אבל למרות הצמד שכבשו הצהיבים בתוספת הזמן, עיקר התגובות מהמשחק היו על החלטת השיפוט התמוהה של השופט אביעד שילוח, שהחליט להוציא כרטיס צהוב למתן חוזז דווקא אחרי שגיא בדש נכנס בו בצורה ברוטאלית. זה אמור היה להיות צהוב שני לבדש, אבל במקום זה חוזז הוצהב, ומיד לאחר מכן ספג צהוב שני (מוצדק, יש לציין) שגרם להרחקתו.

הצהובים נראו בדרך לנקודה אחרי השוויון של עידן שמש בדקה ה-73 וההרחקה המוזרה של מתן חוזז בדקה ה-82, אבל בתוך תוספת הזמן היו אלה גבי קניקובסקי (90+2) ועידו שחר המחליף (90+5) ששימחו את מלאדן קרסטאיץ' והקהל שעשה את הדרך לטדי למרות הגשם הכבד.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז אחרי שספג כרטיס אדום מהשופט אביעד שילוח. ברני ארדוב
מה קרה שם? חוזז ושילוח/ברני ארדוב

ההלם היה ניכר גם באיגוד השופטים מהאירועים הערב בטדי, ששיאם הגיע עם הצהובים ששלף השופט אביעד שילוח אשר הובילו להרחקתו של קשר מכבי תל אביב מתן חוזז. משבץ השופטים וחבר הוועדה המקצועית של האיגוד איתן תבריזי ישב ביציע בטדי וצפה מקרוב באירועים. גם הוא הבין כבר באיצטדיון שהשופט שגה בפסיקות שלו. "כל האיצטדיון ראה שגיא בדש עושה עבירה על חוזז ורק שילוח ראה הפוך", אמרו במכבי תל אביב מייד בסיום המשחק.

באיגוד היה מי שאמר הערב: "ביום שלישי ריקן הציל אותנו מהטעות של הגול שלא עבר את קו השער. הערב קניקובסקי הציל אותנו שוב". שילוח שעשה את הטעות ישלם מחיר בשיבוצים הקרובים. "אלה טעויות בפרופיל גבוה. אי אפשר להבין ולקבל את זה", אמר הערב גורם בכיר באיגוד השופטים.

גם הצופים נותרו בהלם מהחלטתו של אביעד שילוח והגיבו להרחקה המוזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully