וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות שבלי אדי גוטליב אנחנו הגנה של ליגה לאומית"

16.1.2022 / 8:42

שחקנים בהפועל תל אביב טענו אחרי ה-2:2 נגד הפועל נוף הגליל: "יש לנו שני זרים בהגנה, זה לא יכול להיות ככה". רפואה היה מתוסכל בסיום, גרופר ואליאס צפויים להיעדר נגד בית"ר ירושלים

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל 2:2/ספורט1

בהפועל תל אביב הייתה אופטימיות גדולה לפני המשחק נגד הפועל נוף הגליל, אפילו תחושה שהניצחון החמישי ברציפות כמעט ומונח אצלם בידיים, אך על המגרש הדברים נראו אחרת והקבוצה נמנעה מהפסד רק כי הצליחה לחזור מפיגור כפול ל-2:2 בדקה ה-98: "לא ראינו את נוף הגליל באה ככה, לוחצת, חשבנו שיסתגרו ויהיה לנו קל יותר", הודו שחקנים בקבוצה, "הם התעלו והיו במוטיבציית שיא ואנחנו לא, זה הסיפור של המשחק".

יחד עם זאת, בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שהקבוצה חזרה מ-2:0 ל-2:2 והוכיחה אופי. בנוגע למשחק ההגנה של הקבוצה אמרו שחקנים: "לא יכול להיות שאדי גוטליב לא משחק ואנחנו הגנה של ליגה לאומית, משחקים שני זרים, זה לא יכול להיות ככה". המאמן קובי רפואה היה מאוד מתוסכל בסיום, בעיקר מהעובדה שהרגיש לכל אורך המשחק כי היריבה רצתה יותר, משהו שגרם לו להיות מתוסכל מהדקות הראשונות.

שחקני הפועל תל אביב דן איינבינדר, מוחמד קליל טראורה. אודי ציטיאט
החלפתו בקשר אמרה הכל. טראורה/אודי ציטיאט

ההחלפה של מוחמד טראורה בשלב מוקדם והשיבוץ של קשר במקומו אמרה הכל מבחינת רפואה, כאשר ללא גוטליב גם קולו מאבד את הביטחון ודומה יותר לטראורה מאשר לבלם שראינו בארבעת המשחקים האחרונים. יחד עם החיסרון של בן ביטון והפציעה המוקדמת של דני גרופר, זה היה יותר מדי עבור האדומים, שעם קצת ריכוז בהתקפת נוף הגליל הייתה סופגת גם את השערים השלישי והרביעי.

מצד שני, אם בכל פעם שעולים שחקן או שניים מהנוער מתחילה חגיגת התינוקות של בוקסה, אתמול ראינו כמה בסיטואציה של לחץ, עם הגב לקיר וכשהקבוצה פייבוריטית, הניסיון מדבר. דן איינבינדר שרק חזר להתאמן יום לפני אחרי קורונה סיים עם הקילומטרז' הגבוה בקבוצה והיה מעורב בשני השערים, שלומי אזולאי הקשר אחראי על ההרמה בשער השני, שלומי אזולאי החלוץ הבקיע, בזמן שהרבה שחקנים לא עמדו בלחץ והתקשו לתפקד, המנוסים יותר לקחו פיקוד.

דני גרופר שנפגע ייבדק, כאשר הסיכויים שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני הבא קלושים. גם שי אליאס שמתח את השריר האחורי צפוי להיעדר.

אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
בהפועל תל אביב מצפים לעונש חמור בעקבות התנהגות האוהדים/אודי ציטיאט

בתוך כך, במועדון רוצים לצרף לחלק הקדמי כנף חלוץ, אך ממתינים שלוסיו יחתום בבני יהודה, העברה שצפויה להפוך לרשמית בימים הקרובים, ורק לאחר מכן אפשר יהיה לעשות מהלך. ישנם מספר מועמדים אחריהם עוקב רפואה, אך כרגע אין החלטה סופית, כאשר מי שיוחתם יצורף בחוזה לחמישה חודשים עד לתום העונה עם אופציה להארכה.

בכל הנוגע להעמדה הצפויה של הקבוצה לדין בעקבות השלכת החפצים על שוער האורחת, תהיה זו הפעם ה-13 העונה של הקבוצה בבת הדין וזאת כשנגדה יש עונש על תנאי. במודעון יודעים שיספגו עונש חמור, אך שם גם טענו: "זה זה לא רק אצלנו, סוגרים יציעים בגלל בודדים ומשאירים את המועדונים להילחם לבד, פוגעים בכדורגל מבלי למצוא פתרון, פשוט חבל".

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

הערב הפועל חדרה תארח את מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים תתארח אצל עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully