וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "לא הופענו בכלל למשחק היום, זה לא דומה לשום דבר"

למרות השוויון הדרמטי, מאמן הפועל תל אביב היה מאוכזב: "מצטער בפני האוהדים שלנו". שי ברדה: "נוף הגליל תישאר בליגה עם כדורגל אחר". השלכת החפצים תוביל לסגירת היציע?

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל 2:2/ספורט1

רצף ארבעת הניצחונות של הפועל תל אביב עם קובי רפואה נעצר היום (שבת) אבל האדומים הם אלה שחגגו בסיום אחרי שחזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 מול הפועל נוף הגליל בזכות שוויון של יואב תומר בדקה ה-98. האורחת קטעה רצף של שישה הפסדים, אבל פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום.

על המשחק הדרמטי העיבה התנהגות אוהדי הפועל תל אביב, שלא אהבו את בזבוזי הזמן של סטפן מרינוביץ' והשליכו חפצים לעבר, כולל מתקן מפיות. מצת אחד גם פגע בשוער שבמשך כמה דקות העביר את החפצים לשופט שלומי בן אברהם. העניין הזה יוביל להעמדה לדין של האדומים, נגדם כבר עומד עונש על תנאי של סגירת היציע.

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב עם מתקן מפיות שנזרק אל הדשא. אודי ציטיאט
דן איינבינדר עם מתקן המפיות שנזרק אל הדשא/אודי ציטיאט

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב: "לא הופענו בכלל למשחק היום, זה לא דומה לשום דבר. לא היינו חכמים, היריב רצה יותר מאיתנו. חוץ מהנקודה, אני לא לוקח מהמשחק הזה שום דבר. פעם זה יואב תומר ופעם זה אולי מישהו אחר. עשינו כל מה שאפשר בחלק הקדמי. משחק לא טוב, לא שיחקנו חכם. אין לי הרבה מה להגיד, רק יכול להצטער בפני האוהדים שלנו על המשחק הזה וממשיכים קדימה. הצלחנו לחזור מ-2:0, אבל לא רצינו מספיק. זה דבר טבעי שקבוצת תחתית שוכבת ומבזבזת זמן, גם אנחנו עשינו את זה כשהיינו בתחתית. אין לי טענות כלפי נוף הגליל. אנחנו נצטרך להשתפר".

יואב תומר, שהציל נקודה להפועל תל אביב: "זה שער חשוב. באנו לנצח כדי להמשיך ברצף, אבל לפחות הצלחנו לחזור מ-2:0 ואני שמח שהצלחתי לעזור. אני אף פעם לא מאוכזב, אני שחקן כדורגל וזה חלק מהמקצוע. אני מקבל את מה שהמאמן מחליף. אני עושה הכול במגרש כשאני מקבל הזדמנות. זו ליגה שוויונית, אין קבוצה פחות טובה או יותר טובה, הם באו להילחם".

עוד בוואלה!

בדקה ה-98: הפועל תל אביב חילצה 2:2 מול נוף הגליל

לכתבה המלאה
סטפן מרינוביץ' שוער הפועל נוף הגליל מביא מצת שנזרקה לעברו לשופט שלומי בן אברהם. אודי ציטיאט
הביא לשופט את המצת שפגע בגבו. סטפן מרינוביץ'/אודי ציטיאט

שי ברדה, מאמן הפועל נוף הגליל: "גם עם זה נתמודד. אני 10 ימים בקבוצה וכנראה שצריך לדעת להתמודד עם זה. אני גאה בשחקנים, זו נקודה ראשונה אחרי הרבה זמן. ה-0:2 היה בכיס, אבל היינו צריכים לעשות את השלישי והרביעי. לא כבשנו, אבל נשתפר ונלמד מזה. נשחק רק כדורגל התקפי ופתוח, הכול יגיע. אימנתי קבוצה גדולה ואני יודע מה זה בזבוזי זמן. אני לא מדבר על שיפוט ועל דברים מסביב. אני פה 10 ימים, אפשר להבין שהיה חוסר ביטחון. שינינו דברים ושיטה ונעשה הכול כדי שאנשים יהיו גאים בהפועל נוף הגליל. עשינו תיקו ולא ניצחנו, אבל כן עצרנו את רצף ההפסדים. עד האדום היינו הרבה יותר מסוכנים, לחצנו על כל המגרש. לא נשחק כמו קבוצת תחתית, אני לא מאמין בזה. אנחנו נשחק כדורגל ואני רוצה לעשות הכול כדי שאנשים יהיו גאים בקבוצה הזו. הפועל נוף הגליל תישאר בליגה עם כדורגל אחר".

סתיו נחמני, שכבש את השני של נוף הגליל: "אני מאוכזב שלא ניצחנו, היינו יותר טובים מהם וחבל. תוספת הזמן לא הייתה מוצדקת, לא היה צריך להוסיף שמונה דקות. היה לנו שבוע אימונים מצוין ואפשר היה לראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully