וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן החמיא לקרסטאיץ': "הראינו הרבה אופי, אנחנו מכבי תל אביב"

עודכן לאחרונה: 15.1.2022 / 22:46

הצהובים השיגו בשיניים 1:3 על הפועל ירושלים, ריקן: "הראינו הרבה אופי". קרסטאיץ': "עברנו שבוע קשה, גאה בשחקנים"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם ניצחה הערב (שבת) 1:3 את הפועל ירושלים, אבל זה היה מלווה בהחלטה שגויה במיוחד של השופט אביעד שילוח. גיא בדש ביצע על מתן חוזז עבירה ברורה, אבל השופט שלף מקום מה דווקא לחוזז כרטיס צהוב. כעבור דקה חוזז ספג צהוב שני והשאיר את מכבי תל אביב בעשרה שחקנים. דווקא מהרגע הזה, הצהובים התחילו לשחק הרבה יותר טוב, כבשו פעמיים בתוספת הזמן וניצחו 1:3 את הפועל ירושלים.

אקס מכבי תל אביב והקיצוני של פיזה יונתן כהן היה בהלם מההחלטה וצייץ בטוויטר שלו: "לא ייאמן שחוזז קיבל צהוב על העבירה הזאת של גיא בדש" וצירף שני אימוג'ים של הלם.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז אחרי שספג כרטיס אדום מהשופט אביעד שילוח. ברני ארדוב
קופח. חוזז עם שילוח/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ': "היה קשה מאוד לנצח. היו לנו משחקים קשים בשבעת הימים האחרונים, זה המשחק השלישי בשבוע האחרון ותמיד קשה לנצח כך. ברכות לשחקנים שלי על הניצחון החשוב, שלטנו במשחק ב-90 הדקות והיינו צריכים להכריע את המשחק מוקדם. היריבה שלנו הייתה מסופקת עם נקודה, אבל הגיע לנו לנצח. הגענו להרבה מצבים ויכולנו להגדיל את התוצאה.

"אבל אם אנחנו לא כובשים, אנחנו צריכים לדעת לשמור על היתרון. ספגנו שער קל מדי ואסור לנו לספוג כאלה שערים. היו לנו הרבה בעיות בסגל והיינו צריכים לבצע רוטציה. הרבה שחקנים היו חולים ופצועים, חסרנו את פריצה ובלי טל בן חיים, אז הרבה בעיות בסגל, אבל בסדר זו העבודה שלנו לדעת להצליח גם בלי שחקנים מסוימים. אני רוצה לברך את השחקנים שלי ואת האוהדים שלנו, הם מדהימים, הם היו השחקן ה-12 שלנו במגרש".

אבי ריקן: "שלטנו, הגענו להמון מצבים, הניצחון הגיע לנו. יכולנו לכבוש יותר אם בשליש השלישי הייתה לנו קבלת החלטות יותר טובה, יכולנו להגדיל את התוצאה, והסתבכנו סתם. אבל הראינו הרבה אופי. אנחנו מכבי תל אביב, ועל זה אנחנו מדברים, לדעת לנצח גם ברגעים קשים. אנחנו מכבי תל אביב, צריך להופיע בכל מגרש, צריך לנצח בכל משחק, ואתם רואים, גם אנשים שנדחקו החוצה חוזרים ומראים שהם לא מוותרים.

"אני? אני תמיד פה, תמיד רוצה לעזור ולקבל דקות, וגם כשאני פחות משחק אעשה את כל מה שאני יכול. אני עובד קשה כדי לקבל אמון, אבל צריך להמשיך ככה, מבחינה אישית וקבוצתית".

על קרסטאיץ': "מהרגע הראשון ראית אנשי מקצוע שרוצים להצליח, עם המון שעות בקרית שלום, שרוצים להראות שהקבוצה מאומנת. גם לנו מגיעה מילה טובה, עם הרבה חילופי מאמנים, וזה אומנם לא טוב שמתחלפים הרבה מאמנים - אבל להתאים את עצמך למאמן חדש, זה לא קל, גם עם השפה, אבל עשינו את זה מהר, ושמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאה, שמח שהראינו הרבה אופי".

עוד בוואלה!

עם צמד בתוספת הזמן: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מאוכזב מאוד. אריה/ברני ארדוב

מאמן ירושלים זיו אריה: "מה זה משנה מה הגיע ומה לא הגיע? אני מאוכזב, הייתה לנו נקודה ביד. שיחקנו מול עשרה שחקנים, אבל עשינו דברים נאיביים כמו כל העונה ואסור לנו לעשות דברים כאלה. זהו. תשחק הפועל ירושלים עם שבעה או שמונה שחקנים שהיו בנוער בעונה שעברה מול מכבי תל אביב, למה ציפית? שנשטוף את המגרש? לא הצלחנו לצאת עם הכדור כמו שצריך. לא ראיתי קבוצות ברמה שלנו משחקות יותר טוב נגד מכבי תל אביב. יש לי ציפיות להוציא נקודות בכל מקום, גם היום הייתה לנו נקודה ביד. אנחנו מנסים לשנות מה שאפשר, יש לנו סגל שאנחנו מאמינים בו. ננסה להביא שחקן אחד או שניים, מה שנצליח".

על החלק הקדמי ועידן שמש אמר אריה: "יש מנהל מקצועי למועדון. עידן שמש הוא שחקן של הפועל ירושלים, כך הוא יישאר ואני רוצה שהוא יישאר".

חלוץ הפועל ירושלים עידן שמש, שכבש את השער של האדומים, אמר: "מבאס מאוד, קצת האמנתי שאולי נצליח לנצח עם עשרה שחקנים. אם היינו משחקים מעט יותר חכם היינו יכולים אולי לעקוץ בדקות הסיום כמו שהם עשו לנו. חבל שזה לא קרה. יש מאמן והוא מחליט. אני חושב שמגיע לי לקבל יותר דקות, אבל המאמן מחליט ולי אין מה לעשות בעניין. יותר מחמש קבוצות רוצות אותי. אני כרגע בהפועל ירושלים והמטרה שלי היא לנסות לעזור לקבוצה להישאר בליגה. אם מסי עזב את ברצלונה, הכול יכול לקרות בכדורגל. אני לא רוצה לעזוב את הקבוצה, היא בלב ובנשמה שלי. אני נכנסתי לקבוצה הזו והיא ה-DNA שלי, אבל מה אני יכול לעשות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully