וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סרביה: "אוסטרליה לא משפילה רק את דג'וקוביץ', אלא אומה שלמה"

אלכסנדר ווצ'יץ' העלה לרשתות סרטון ובו תקף את ראש ממשלת אוסטרליה בעקבות ההחלטה לשלול בשנית את הוויזה של המדורג מספר 1 בעולם שמסרב להתחסן לקורונה: "אולי זה נחוץ לך כדי לנצח בבחירות?"

מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה/מתוך טוויטר

ממשלת אוסטרליה הפעילה סמכות מיוחדת כדי לבטל בשנית את הוויזה של נובאק דג'וקוביץ' וטענה שהסיבה היא "אינטרס ציבורי" כדי לא לעודד את מתנגדי החיסונים לקורונה והטניסאי המדורג מספר 1 בעולם שב לאותו בית מלון "מעופש" שידוע בתנאים הגרועים שלו ומשמש בעיקר פליטים, אבל עד שמחר (שבת) יתקיים הערעור ותתקבל החלטה סופית ורשמית האם הטניסאי יוכל להישאר ולהתחרות באליפות אוסטרליה - הוא אמור לשחק כבר ביום שני בסיבוב הראשון - או שמא יגורש מהמדינה, כעת מגיע לחץ גם מצד נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ'.

בפוסט שהעלה באינסטגרם, וויצ'יץ' יצא למתקפה נגד ראש ממשלת אוסטרליה: "אזרחי סרביה הנכבדים, אנחנו מתמודדים עם בעיות רבות, אבל אם יש דבר אחד שאי אפשר לקחת מאיתנו כמדינה זה את הלב הרחב שלנו, הכבוד והיושרה. אני כותב לכם את זה בגלל מה שקורה במלבורן, אוסטרליה, עם נובאק דג'וקוביץ'. אני לא רוצה להרוויח מזה שום הון פוליטי ולא חושב מה אני יכול להפסיד בגלל זה, אבל מתקפה על אזרח סרבי מסיבות לא ברורות ושלא עודכנו עליהן זה דבר שלא מקובל עליי ולא אפשרי שלא אגיב בנושא", פתח הנשיא הסרבי.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
העם הסרבי מאחוריו. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

"ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון לא דיבר בנושא ורק אמר שהוא מברך את ההחלטה, אבל אני מופתע ממנה מאוד", המשיך ווצ'יץ', "רק תחשבו מה היה קורה אם כנשיא סרביה הייתי מבטל החלטה של בית המשפט. אם אתם רוצים להרחיק את דג'וקוביץ' כדי שלא יזכה בפעם העשירית, למה לא אמרתם לו את זה מלכתחילה? למה אתם מתאכזרים אליו, אל משפחתו ואל אומה שלמה? אולי זה נחוץ לך כדי לזכות בבחירות באוסטרליה ואתה מנסה לרצות את העם שלך?

"אני מגיע ממדינה קטנה ואומר לך שאנחנו נילחם עבור נובאק. אתם משפילים אותו ואנחנו כמדינה שמאוד מכבדת את אוסטרליה ואת העם האוסטרלי, נעמוד מאחוריו. הוא היה ויהיה הטניסאי הטוב בכל הזמנים ואם אתם חושבים שאתם משיגים משהו מכך שאתם פוגעים בו, אז אתם טועים - אפשר פשוט למנוע ממנו להשתתף, לא צריך לעצור אותו. סרביה תמשיך לתמוך בנובאק דג'וקוביץ', אנחנו איתך!", סיכם ווצ'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully