וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה השלימה סוויפ עונתי על אנאדולו אפס, מונאקו ניצחה

הקטלאנים קטעו רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות עם 77:82 על אלופת אירופה, שנכנעה לבארסה בפעם השנייה העונה. מייק ג'יימס הוביל את קבוצתו ל-78:83 על באיירן מינכן בגרמניה

תקציר: ברצלונה - מנרסה 96:95 בתום הארכה/ספורט1

שני משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג, כולל שחזור גמר הפיינל פור מאשתקד שבסיומו ברצלונה השלימה סוויפ עונתי על אלופת היבשת אנאדולו אפס. מוקדם יותר, מונאקו גברה בחוץ על באיירן מינכן.

ברצלונה - אנאדולו אפס 77:82

בדומה למשחק הראשון ביניהן העונה, שסיפק הצגה לצופים ונגרר להארכה, גם המפגש הערב הלך צמוד עד הסוף. הקטלאנים, שכמו קבוצות רבות ביורוליג סבלו לאחרונה ממכת קורונה, התאוששו בדרך הכי אידיאלית שאפשר היה לבקש מרצף שלושת ההפסדים בכל המסגרות שעמו הגיעו להתמודדות. הטורקים, מצדם, נכנעו בפעם השנייה ברציפות ביורוליג. רוקאס יוקובאיטיס בלט בברצלונה עם 16 נקודות, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 15 וסרטאק שאנלי, שבפעם הקודמת כיכב מול האקסית עם 24, הסתפק הפעם ב-13 ו-7 ריבאונדים. ואסילייה מיציץ' סיים כקלע הבולט באנאדולו אפס עם 18 נקודות, שיין לארקין הוסיף 17.

באיירן מינכן - מונאקו 83:78

הבווארים, שהיו בין הקבוצות היחידות ששיחקו כרגיל את המחזור הכפול השבוע, לא הצליחו לרשום ניצחון ביתי שני ברציפות ואפשרו ליריבה מהנסיכות להיצמד אליהם בטבלה. למונאקו היה זה ניצחון שני רצוף, במשחקה הראשון במפעל מאז שגברה על מכבי תל אביב לפני כשבועיים. מייק ג'יימס היה נפלא עבור המנצחת ורשם 26 נקודות לצד 6 אסיסטים, כאשר דוויין בייקון ודונאטס מוטיונאס סייעו לו עם 11 ו-10 בהתאמה. אקס הפועל חולון קורי וולדן קלע 26 משלו בצד השני, ולדימיר לוצ'יץ' הוסיף 14 אבל זה לא הספיק לבאיירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully