וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקט להט בניצחון צסק"א על וילרבאן, ריאל גברה על באסקוניה

הגארד קלע 27 נקודות ווזכה לסיוע משבד ומגריגוניס, הרוסים רצו ברבע האחרון והכניעו את הצרפתים. הבלאנקוס עם ניצחון משכנע 74:89 על הבאסקים, שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות

תקציר: ליטקביליס - לבלואה-מטרופוליטנס 89:96/ספורט1

משחקים רבים ביורוליג נדחו וביניהם גם ההתמודדות בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, אבל שני משחקים כן נערכו הערב (שישי). במשחק הראשון צסק"א מוסקבה ניצחה בביתה 83:90 את וילרבאן ולאחר מכן ריאל מדריד גברה על באסקוניה בקלות, בדרבי ספרדי בין שתי קבוצות שלא זכו לשחק ביורוליג ב-2022.

דניאל האקט שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
צסק"א ממשיכה לטפס בטבלה. האקט/GettyImages, Epsilon

צסק"א מוסקבה - וילרבאן 83:90

זה לא היה פשוט לצסק"א מוסקבה לגמול לווילרבאן על ההפסד בסיבוב הראשון, אפילו שהצרפתים ערכו את משחקם הראשון ביורוליג בשנת 2022 אחרי התפרצות קורונה בקבוצה, אבל בסופו של דבר הרוסים יצאו עם ידם על העליונה בתום משחק צמוד.

וילרבאן קטעה רצף של ארבעה הפסדים כשגברה במשחקה האחרון על פנרבחצ'ה, אבל היא לא הצליחה לעצור את דניאל האקט שקלע 27 נקודות וזכה לסיוע משמעותי גם מאלכסיי שבד שקלע 17, ממריוס גריגוניס שסיים עם 16 וניקולה מיליוטינוב שהוסיף 12 נקודות. מרכוס נייט עם 16 נקודות הוביל את קלעי האורחת, אלי אוקובו תרם 15 משלו וגם ג'יימס גיסט הוותיק וכריס ג'ונסון בלטו עם 14 ו-12 נק' בהתאמה, אבל ריצת 0:10 של הרוסים ברבע האחרון מחקה יתרון צרפתי והספיקה לקבוצה של איטודיס כדי לרשום ניצחון 12 העונה במפעל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה. Sonia Canada, GettyImages
הרצף של הבלאנקוס נמשך גם במשחק הראשון שלה ב-2022/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - באסקוניה 74:89

מפגש בין שתי קבוצות ספרדיות שלא זכו לשחק במסגרת היורוליג מאז שהחלה 2022 בעקבות התפרצויות קורונה, הסתיים בניצחון משכנע מאוד לבלאנקוס. לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, במשחק שלמעשה הוכרע כבר ברבע השני בו ריאל עלתה ליתרון שיא של 17 נקודות וגרמה לכך שהמחצית השנייה תהיה לפרוטוקול בלבד.

גרשון יבוסלה עם 17 נקודות הוביל את קלעי ריאל, אבל גם אלברטו אבאלדה עם 15, אתנוני רנדולף עם 13, וינסנט פורייה עם 11 וג'פרי טיילור וטריי תומפקינס עם 10 נקודות כל אחד בלטו. וויין בולדווין עם 16 נקודות הוביל את קלעי המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully