וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "צריכים להוכיח שהניצחונות האחרונים לא היו במקרה"

מאמן מכבי תל אביב לקראת הפועל ירושלים בשבת (19:50, ספורט4): "עלינו להמשיך לנצח כי אנחנו מועדון גדול". גולסה: "הניצחונות האחרונים חשובים מאוד לביטחון שלנו"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:2 (3:5 בפנדלים)/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה בשבוע החולף שני ניצחונות רצופים, מול הפועל באר שבע בליגה ונגד עירוני קרית שמונה בגביע, ובשבת הצהובים יקוו לחבר ניצחון נוסף כשיתארחו אצל הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-18 (19:50, ישיר בספורט3). המאמן מלאדן קרסטאיץ' והקשר אייל גולסה דיברו היום לקראת הביקור בטדי.

תחילה התייחס קרסטאיץ' להגרלת רבע גמר גביע המדינה, שזימנה לקבוצתו קרב כפול נגד מכבי יפו: "הגביע הוא מפעל שונה מהליגה. הרבה אנשים אומרים שהמזל האיר לנו פנים בהגרלה, אבל אנחנו צריכים לכבד את היריבות שלנו ואנחנו תמיד עושים זאת. כמובן שנתכונן למשחק הזה ברצינות כמו לכל משחק".

על הביטחון שחזר בזכות הניצחונות האחרונים: "היו לנו הרבה משחקים בתקופה האחרונה, 6-7 משחקים בחודש האחרון. זו תקופה קשה לשחקנים. כל שחקן חשוב לקבוצה, לאחרונה היו חסרים לנו כמה פצועים וחולים. טוב שחיברנו שני ניצחונות ברצף, מחכה לנו משחק חשוב ואנחנו צריכים להמשיך לנצח בכל משחק כי אנחנו מועדון גדול. אנו שמחים על התמיכה של האוהדים, גם בבית וגם בחוץ, וחשוב להראות להם ולכולם שמה שעשינו בתקופה האחרונה לא היה במקרה".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הניצחונות החזירו את הביטחון. אייל גולסה/אריאל שלום

לסיום, קרסטאיץ' התייחס ליריבה ולעובדה שמכבי תל אביב שיחקה 120 דקות שלשום: "אם נהיה רגועים, כל קבוצה בליגה תקשה עלינו. אם נשחק ברמה גבוהה ונהיה מרוכזים, לא יהיו לנו בעיות. כמובן שהשחקנים היו עייפים אחרי המשחק האחרון, אבל זו העבודה שלנו וזה נורמלי. יש להם שלושה ימי מנוחה בין המשחקים ואין לי ספק שהם יהיו מוכנים".

גולסה הוסיף: "הניצחונות האחרונים חשובים מאוד לביטחון שלנו, מצפה לנו בשבת משחק לא קל. נבוא לעשות את העבודה ובעזרת השם ניקח 3 נקודות. זו תקופה לא פשוטה, יש עומס של משחקים אבל יש לנו מספיק שחקנים ולא חשוב מי עולה. גם בסיבוב הראשון היה לנו משחק לא קל נגדם, הגול היה כמה דקות לפני הסיום, אז בטח שבטדי יהיה יותר קשה. אנחנו מתכוננים הכי טוב שאפשר ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. הטבלה לא מעניינת אותנו כרגע, צריך להתקדם ממשחק ולמשחק ולקחת נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully