וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' קנה את פרץ, הקהל קנה את ריקן: גיבורי הדרמה של מכבי ת"א

12.1.2022 / 6:12

השוער הצעיר קיבל מחמאה נדירה מהמאמן אחרי שצלח את דו קרב הפנדלים מול קרית שמונה, הקשר הוותיק שוב הוכיח מנהיגות ומחויבות: "שחקנים כמוהו תמיד חסרים". סבוריט צפוי להיעדר מספר שבועות, הרננדס עשוי לעזוב לצד אחד מבין קובאס, גררו ופריצה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:2 (3:5 בפנדלים)/ספורט1

אנחת רווחה גדולה במכבי תל אביב אחרי הניצחון אמש (שלישי) על עירוני קרית שמונה בשמינית גמר גביע המדינה. מחזיקת הגביע לא רצתה לעוף כבר בשלב כל כך מוקדם והיא שואפת להגן על תוארה. הניצחון בפנדלים שחרר הרבה לחץ שהיה בקבוצה לאורך כל המשחק על הדשא הגרוע במגרש בקרית שמונה. "לפעמים שווה לנצח בצורה כל כך דרמטית כי אז הניצחון מאוד מתוק, אבל לא היינו צריכים להגיע להכרעה בפנדלים", הודו אמש בקבוצה בדרך הביתה מקרית שמונה. "במשך כל המחצית השנייה וגם בהארכה, היינו עדיפים בכמה רמות על קרית שמונה והיינו חייבים לגמור את המשחק לפני הפנדלים, אפילו שקופחנו על ידי השופטים בצורה קיצונית".

שני גיבורים היו אמש במכבי תל אביב. הראשון הוא אבי ריקן שכבש את שער השוויון שעשה 2:2 לפני סיום 90 הדקות ושלח את הקבוצות להארכה, והשני הוא השוער דניאל פרץ שעצר את הפנדל של מוחמד שכר. "הייתי רגוע בפנדלים", החמיא בסיום המשחק מלאדן קרסטאיץ' לשוער הצעיר שלו, "יש לנו שוער מצוין". פרץ עצמו נשמע מאוד מאוכזב מכך שהקוון עומר ברבירו אישר את השער לקרית שמונה, אפילו שהוא משוכנע שהכדור לא עבר את הקו. "לקחו לי את ההצלה הכי גדולה שתהיה לי בקריירה", אמר פרץ בתום המשחק והוכיח שהוא יודע להתראיין לא פחות טוב מכפי שהוא עומד בשער, "הכדור לא עבר את הקו, באחריות".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם השוער דניאל פרץ. מאור אלקסלסי
"לקחו לי את ההצלה הגדולה בקריירה". שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם פרץ את הניצחון/מאור אלקסלסי

ריקן עמד בסיום המשחק מול הקהל של מכבי תל אביב והודה להם על השיר שהקדישו לו 1,500 האוהדים שהגיעו עד קרית שמונה. השחקנים של מכבי תל אביב כבר סיימו לחגוג מול הקהל וירדו לחדר ההלבשה כשריקן עוד נשאר לבדו מול הקהל. "לא היה ראוי מאבי להבקיע את השער הזה", אמרו אמש בקבוצה על ריקן. "ראו כמה שהיה אכפת לו גם מול הפועל באר שבע וגם מהרגע שהוא נכנס במשחק הזה בקרית שמונה. אבי לא היה איתנו בחיפה כי הוא היה חולה. שחקנים כמוהו וכמו שרן ייני תמיד חסרים. אסור להספיד את הוותיקים בשום קבוצת כדורגל".

במכבי תל אביב יתאוששו היום מהמשחק אמש ויבדקו תחילה עד כמה חמורה הפציעה של אנריק סבוריט שככל הנראה קרע את שריר הירך וייעדר מספר שבועות. מלבד האפשרות שאופיר דוידזאדה ימלא את מקומו של סבוריט כמגן שמאלי, יכול קרסטאיץ' גם לשלוח לעמדת הזו את מתן בלטקסה ולנסות את שחר פיבן שחוזר לכשירות מלאה כבלם. מי שאמור לחזור לאימונים אחרי הקורונה הוא לואיס הרננדס, אבל ספק אם אחרי חלון ההעברות הנוכחי, הבלם הספרדי יישאר בקבוצה. במכבי תל אביב מחפשים בלם ושחקן כנף ואם ימצאו את השחקנים המתאימים שגם ירצו להגיע לישראל, קרוב לוודאי שיאמרו להרננדס ולעוד שחקן התקפה מבין ברנדלי קובאס, אדוארדו גררו וסטיפה פריצה, שהם נדרשים לחפש לעצמם קבוצה אחרת.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ברבע הגמר אחרי 3:5 בפנדלים מול קרית שמונה

לכתבה המלאה
אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
אל תספידו אותו. ריקן/מאור אלקסלסי

בשבת מול הפועל ירושלים תחסר מכבי תל אביב את דן גלזר ועדן שמיר המוצהבים, וקרסטאיץ' יצטרך לאלתר בקישור האחורי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully